Przetargi.pl
Wykonanie usług pralniczych w 2010 r.

Jednostka Wojskowa 1551 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8261688 , fax. 43 8261466
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1551
    ul. Wojska Polskiego 78 78
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 8261688, fax. 43 8261466
    REGON: 73009742500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług pralniczych w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2009 r., w cyklu nie rzadziej niż raz w tygodniu zgodnie ze specyfikacją: -Pranie wodne z maglowaniem - 6 612,00 kg -Pranie wodne z prasowaniem - 4 111,02 kg -Czyszczenie chemiczne - 3 445,70 kg i wykonaniem napraw krawieckich. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 - wycena przedmiotu zamówienia - arkusz kalkulacyjny stanowiący integralną część SIWZ. 3.Usługi pralnicze muszą być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną normami, a wyprane przedmioty uważa się za czyste, jeśli w trakcie czynności technologicznych zostaną pozbawione wszelkich zabrudzeń, plam i zacieków. 4.Asortyment przedmiotów wymienionych w załączniku Nr 2 może ulec zmianie, lcz zmiany nie wpłyną na zwiększenie łącznej ilości usług. 5.Zamawiający wymaga, aby usługi pralnicze były wykonane w całości przez Wykonawcę składającego ofertę. Jedynym elementem, który można zlecić podwykonawcy, jest obustronny transport przedmiotów przeznaczonych do prania. 6.Zamawiający wymaga, aby czyste przedmioty dostarczane były w pojemnikach Wykonawcy, a bielizna dodatkowo opakowana hermetycznie. 7.Zamówienie obejmować będzie: 1.odbiór brudnych przedmiotów w pojemnikach Wykonawcy w cyklu nie rzadziej niż raz w tygodniu, z zastrzeżeniem możliwości cyklu codziennego; 2.dowóz czystych przedmiotów w pojemnikach Wykonawcy w cyklu nie rzadziej niż raz w tygodniu, z zastrzeżeniem możliwości cyklu codziennego; 3.dowóz czystej bielizny w opakowaniach hermetycznych; 4.ewentualne naprawy przedmiotów uszkodzonych w czasie prania; (procentowy udział napraw krawieckich wyniesie ok. 20% przedmiotów zaopatrzenia mundurowego wymienionych w załączniku nr 2.) 5.pranie specjalnymi środkami do dezynfekcji przedmiotów stanowiących potencjalne zagrożenie epidemiologiczne (przewidywany udział procentowy w całości zamówienia wynosi 5 % prania wodnego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 931000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1)jest niezgodna z ustawą. 2)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7.Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga wniesienia n/w oświadczeń: a)o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 4, b)oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość usług pralniczych oraz napraw krawieckich w przypadku uszkodzenia siłami własnymi bez udziału podwykonawców, lub oświadczenie, że usługi pralnicze oraz naprawy krawieckie wykona siłami własnymi, a transport zleci podwykonawcy. 2.Na podstawie § 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o zamówienie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., a także że Wykonawca spełnia warunki postawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający pod rygorem wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy P.z.p. albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ustawy P.z.p. wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia). b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: -opinia sanitarna dotycząca spełnienia przez pralnię wymagań sanitarno - higienicznych do świadczenia usług pralniczych wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: 1)Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 2)Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.5. dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach