Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej oraz transportem przedmiotu zamówienia

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8142472 w. 197 , fax. 046 8142474
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 14 14
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8142472 w. 197, fax. 046 8142474
    REGON: 75008127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl : Instytucje_ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej oraz transportem przedmiotu zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Pranie wodne, b) Odkażanie, c) Prasowanie i maglowanie, d) Krochmalenie, e) Drobne naprawy krawieckie, f) Sortowanie i pakowanie, g) Transport, h) Użyczenie pościeli i bielizny szpitalnej na czas trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 931000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia go z powodu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy za pomocą niżej wymienionych dokumentów: 1) Posiadanie uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ) - dokument koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie prowadzonej działalności, 2) Wiedza i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt 2) - weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia. W tym celu każdy z Wykonawców złoży na Załączniku nr 2 siwz wykaz usług (usługa prania) realizowana w jednostce służby zdrowia (szpital) - min. 1 usługa- wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączonym potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, 3) Potencjał techniczny (art. 22 ust. 1 pkt 3) - weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o wykaz narzędzi i urządzeń wyposażenia zakładu - sporządzony na załączniku nr 3 siwz, 4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa (art. 22 ust. 1 pkt 4) weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o kserokopię załączonej ważnej polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500. 000,00 zł z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszeniu chorób zakaźnych. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 siwz 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Pozytywną opinię Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w zakresie środków transportu, które będą wykorzystywane do realizacji usługi - min. na 2 pojazdy, opinia winna zawierać numery rejestracyjne pojazdów, 2) Opinia sanitarna wydana przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzająca spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. dot. pralni, w której będzie realizowane zamówienie, 3) W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz tytuł prawny do dysponowania pralnią . Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem ewentualnej umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp. Umowa winna być zawarta min. na okres realizacji zamówienia tj. 24 miesiące. Pralnia Wykonawcy (lub dzierżawiona) musi spełniać wymogi wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej 5. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zmówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, których wykaz zamieszczono w pkt. VIII siwz na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty wraz ze szczegółowym opisem usługi, oświadczeniem wynikającym z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 44 ustawy - Załącznik nr 1 siwz. 2 Koncesja, zezwolenie, licencja - o ile dotyczy. 3 Wykaz usług -Załącznik nr 2 siwz. 4 Referencje/potwierdzenie należytego wykonania lub wykonywania zamówienia. 5 Potencjał techniczny - wykaz narzędzi i urządzeń zakładu - Załącznik nr 3 siwz. 6 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Kserokopia polisy ubezpieczeniowej (polisa min. 500.000,00 zł). 7 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 siwz. 8 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 9 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13 Pozytywna opinia Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w zakresie środków transportu, które będą wykorzystywane do realizacji usługi - min. na 2 pojazdy. Opinia winna zawierać numery rejestracyjne pojazdów. 14 Opinia sanitarna wydana przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzająca spełnienie wymogów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. dot. pralni, w której będzie realizowane zamówienie. 15 Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ewentualnej umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp. Pomieszczeń /lokalu pralni - jeżeli dotyczy. Umowa winna być zawarta min. na okres realizacji zamówienia tj. 24 miesiące. 16 Podwykonawstwo -Załącznik nr 5 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl: Instytucje_ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach