Przetargi.pl
ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCIAMI ŁÓDŹ - POLESIE KOZINY 91 - 087 ŁÓDŹ, UL. WAPIENNA 15 TEL. 0-42 253-70-00, FAKS 0-42 253-70-05

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-087 Łódź, ul. Wapienna 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 2537000, 2537012 , fax. (042) 2537005
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny"
    ul. Wapienna 15 15
    91-087 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 2537000, 2537012, fax. (042) 2537005
    REGON: 47205112100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koziny-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADMINISTRACJA NIERUCHOMOŚCIAMI ŁÓDŹ - POLESIE KOZINY 91 - 087 ŁÓDŹ, UL. WAPIENNA 15 TEL. 0-42 253-70-00, FAKS 0-42 253-70-05
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie niniejszego zamówienia polega na wywozie odpadów i nieczystości komunalnych stałych mieszanych i segregowanych z nieruchomości stanowiących własność gminną i osób fizycznych zarządzanych przez AN Łódź - Polesie KOZINY wraz z dostarczeniem pojemników na odpady mieszane oraz pojemników i worków na surowce wtórne (w pojemniki na odpady bio Zamawiający zaopatrzył nieruchomości) oraz na wywozie łącznie z załadunkiem przedmiotów wielkogabarytowych (wystawianych przez mieszkańców mebli i innych sprzętów) oraz gruzu - zgodnie z wymogami określonymi we wzorze załączonej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a ponadto: 5. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej 3 (trzy) usługi-zamówienia tożsame swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców-załącznik nr7 do SIWZ. Wskazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 6. zapoznali się z uchwałą Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006r. z póź. zmianami w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łódź. 7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł(słownie: sto tysięcy złotych) na okres obejmujący termin realizacji przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.,do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty:1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 100.000,00 zł przez okres realizacji zamówienia, ; w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy niż realizacja zamówienia lecz aktualnego -co najmniej na dzień składania ofert, wykonawca do oferty musi załączyć zobowiązanie - w formie oświadczenia - o przedłużeniu ważności ww ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią uchwały Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006r. z póź. zm. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi. 5. zezwolenia Prezydenta Miasta Łodzi na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Miasta Łodzi. 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. 4) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1) Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, b, uważa się za spełnione, jeżeli każdy z wykonawców wykaże się ich spełnieniem. Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. OFERTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY POSIADAJĄCE SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA GRANICAMI KRAJU 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1 lit. a SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w Kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania-wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składane są w formie określonej w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koziny-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach