Przetargi.pl
Dostarczenie pojemników oraz odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z obszaru Gminy Kocierzew Południowy w latach 2016-2017

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 00054781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie pojemników oraz odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z obszaru Gminy Kocierzew Południowy w latach 2016-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: 1) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości nowo zgłoszonych, na których nie zamieszkują mieszkańcy Gminy Kocierzew Południowy, 2) dostarczeniu worków (na odpady zmieszane oraz do selektywnej zbiórki odpadów) określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 3) dostarczeniu pojemników określonych w opisie przedmiotu zamówienia na czas realizacji umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kocierzew Południowy od 4123 mieszkańców wraz z dostarczeniem pojemników określonych przez Zamawiającego na czas realizacji umowy o zamówienie publiczne. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: - odbierania i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny: papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, - dostarczeniu pojemników o wielkości 120 l lub 240 l do każdej zamieszkałej nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w ilości jak poniżej w tabeli 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia: 1) Dostawa przez Wykonawcę pojemników o wielkości 120 l lub 240 l do każdej zamieszkałej nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w ilości wskazanej w siwz. 2) Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o wielkości 120 l i 240 l wg powyższego zastawienia. Pojemniki będą odbierane raz w miesiącu (12 razy w roku) sprzed danej posesji, z miejsca zapewniającego bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów. 3) Dostarczenie przez Wykonawcę zielonych worków do każdej zamieszkałej nieruchomości, w łącznej ilości 10.150 sztuk i żółtych worków do każdej zamieszkałej nieruchomości, w łącznej ilości 20.300 sztuk. 4) Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze zielonym o pojemności 120 l zawierających szkło, wystawianych przed posesją, w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, jeden raz w miesiącu. Zawartość zielonego worka to szkło bezbarwne i kolorowe: (butelki i słoiki po napojach i żywności, butelki po napojach alkoholowych, szklane opakowania po kosmetykach i szklanki). 5) Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze żółtym, o pojemności 120 l zawierających pozostałe odpady suche: papier (gazety i czasopisma, katalogi, prospekty, foldery, papier szkolony i biurowy, książki i zeszyty, torebki papierowe, papier pakowy, pudełka kartonowe, tektura), tworzywa sztuczne (butelki po napojach, opakowania po chemii gospodarczej, opakowania po produktach spożywczych, plastikowe zakrętki, torebki, worki, reklamówki, plastikowe opakowania posiadające symbol recyklingu i chemiczną nazwą tworzywa PET, PE-HD, PELD, PP i PS), metale (puszki po napojach i sokach, puszki z blachy stalowej po żywności, drobny złom żelazny i metale kolorowe, kapsle z butelek, folia aluminiowa), opakowania wielomateriałowe (kartony po płynnej żywności, kosmetykach i farmaceutykach) wystawionych przed posesją w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, jeden raz w miesiącu. 6) Dostarczenie worków w kolorze czarnym w ilości 500 sztuk o pojemności 120 l na odpady zmieszane oraz ich odbiór i zagospodarowanie w terminach odbioru pojemników z odpadami zmieszanymi. 7) Dostawa do każdej zamieszkałej nieruchomości w gminie, wg ustaleń z Zamawiającym, razem z pojemnikami na odpady zmieszane, 3 sztuk worków w kolorze zielonym, 3 sztuk worków w kolorze żółtym oraz 1 worek w kolorze czarnym. W przypadku wykorzystania worków w kolorze żółtym i zielonym Wykonawca dostarcza kolejną ilość wg potrzeb danej nieruchomości. Worki w kolorze czarnym będą dystrybuowane przez Wykonawcę na podstawie ścisłego wskazania przez Zamawiającego. 8) Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z topografią gminy, stanem i szerokością dróg oraz samodzielnie ustalić odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami. Harmonogram odbioru poszczególnych frakcji odpadów Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 9) Przygotowanie i dostarczenie mieszkańcom informacji - harmonogramu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej Zamawiającemu, o terminach zbierania odpadów zmieszanych i posegregowanych. 10) Pojemniki i worki muszą być dostarczone do wszystkich zamieszkałych gospodarstw domowych, wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz dostarczonych pojemników i worków. 11) Pojemniki określone w przedmiocie zamówienia muszą spełniać normę PN-EN - 840 i muszą być wyposażone w system jezdny i klapę. 12) Grubość worków żółtych musi wynosić min. 30 mikronów. Grubość worków zielonych i czarnych min. 50 mikronów. Worki muszą być opisane nazwa Wykonawcy i rodzaj odpadów gromadzonych oraz, z wyjątkiem czarnych, muszą być przezroczyste w celu kontroli ich zawartości. 13) Pracownicy Wykonawcy będą prowadzić kontrolę zawartości odpadów zebranych w sposób selektywny. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku selektywnego zbierania odpadów Wykonawca nie odbiera odpadów naklejając informację o przyczynie braku odbioru na worku. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadomienia Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. 4. Świadczenie usługi. 1) Usługa w zakresie odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie na obszarze Gminy Kocierzew Południowy. 2) Usługa w zakresie zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych odbywać się będzie na obszarze Regionu I zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi tj. w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych bezpośrednio do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) określonej dla Regionu I zgodnie z uchwałą Nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 (Dz. Urzędowy Woj. Łódzkiego z dnia 6 sierpnia 2012 r., poz. 2366 ze zm.). W przypadku awarii lub braku mocy przerobowych w RIPOK odpady te należy kierować do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, określonych w przepisach prawa, w tym określonych w w/w uchwale. Pozostałe odpady komunalne Wykonawca transportuje i zagospodarowuje w Instalacjach spełniających wymagania art. 18 i 33 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) oraz zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określonymi w art. 17 niniejszej ustawy. 3) Usługa w zakresie zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi. 4) Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Kocierzew Południowy obejmuje odbieranie odpadów komunalnych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Kocierzew Południowy. 5) Wykonawca obowiązany jest przy sporządzeniu oferty do uwzględnienia danych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. 6) W przypadku pisemnego poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o rozruchu nowo powstałego Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych (RZZOK) w Piaskach Bankowych, stanowiącego RIPOK dla Regionu I, wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania odpadów do RZZOK w Piaskach Bankowych, w związku z czym zobowiązany będzie do zawarcia umowy z RZZOK w Piaskach Bankowych. Kopię zawartej umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. 5. Sposób odbioru odpadów komunalnych. 1) Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych, jak i niezamieszkałych a nowo zgłoszonych, pojemników (kontenerów, worków) o pojemności wskazanej w pkt 3 ppkt 1. W przypadku, gdy objętość pojemnika (kontenera, itp.), na danej nieruchomości jest nieodpowiednia (zbyt duża lub zbyt mała) Wykonawca jest zobowiązany wymienić pojemnik odpowiednio do zapotrzebowania. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych jak i niezamieszkałych a nowo zgłoszonych, worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki (kontenery i worki) dla nieruchomości w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. W wypadku wykorzystania worków w kolorze żółtym i zielonym Wykonawca dostarcza kolejną ilość nowych worków wg potrzeb danej nieruchomości. Worki w kolorze czarnym będą dystrybuowane przez Wykonawcę na podstawie ścisłego wskazania przez Zamawiającego. 3) Wykonawca na potwierdzenie dostarczenia pojemników przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3 dniowych w godz. 7.00 - 20.00. 4) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: - w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego, - w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, - niezależnie od warunków atmosferycznych nie uniemożliwiających wykonanie usługi, - pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych określonych w przedmiocie zamówienia a wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, jak i na nieruchomościach niezamieszkałych, zgromadzonych w pojemnikach (kontenerach, workach). 6) W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach (kontenerach, workach), określonych w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom. 6. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych. Harmonogram. 1) Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów zgodnie z pkt 4 niniejszego działu. 2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu wg wskazań Zamawiającego. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzór harmonogramu na odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów selektywnie zebranych. 4) Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym: - powinien być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania odpadów poszczególnych rodzajów, - nie może zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, - powinien wskazywać na daty odbierania poszczególnych odpadów z nieruchomości. 5) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania 1 egzemplarza harmonogramu w wersji papierowej właścicielom nieruchomości w ciągu 7 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. Zamawiający uznaje, że wystarczającym dla obowiązku doręczenia harmonogramu będzie włożenie go do skrzynek pocztowych każdej nieruchomości, a w przypadku zabudowy wielolokalowej dodatkowo umieszczenie harmonogramu na tablicy ogłoszeń (za zgodą zarządzającego nieruchomością). 6) Harmonogram przygotowany na wymagany okres obowiązuje do końca terminu na jaki został ustalony. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za pisemną zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego w sposób określony w umowie oraz właścicieli nieruchomości o zmianie. 7. Wymagania co do sposobu odbierania odpadów komunalnych. 1) Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie czystości i odpowiedniego stanu sanitarnego a w szczególności do: - zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników (kontenerów, worków) podczas dokonywania odbioru, - uprzątnięcia wysypanych odpadów z miejsc ich gromadzenia. 2) Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie załadunku i transportu. W przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam, itp.). 3) Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował pojazdami wymaganymi do właściwego realizowania usługi, wskazanymi w siwz. 4) Wymaga się by pojazdy były w pełni sprawne, posiadały aktualne badania techniczne, były dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu. 5) Wymaga się aby pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. 6) Na koniec każdego dnia roboczego wymaga się, aby pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. 7) Wykonawca powinien wyposażyć pojazdy w system: - monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, - czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiających weryfikację tych danych. 8) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z dnia 11 stycznia 2013 (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość, aby część transportowa i część magazynowa bazy znajdowała się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w rozporządzeniu w Ministra środowiska z dnia 11 stycznia 2013 (Dz. U. 2013, poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli bazy magazynowo - transportowej i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w trakcie jej trwania. 8. Zagospodarowanie odpadów 1) Wykonawca jest zobowiązany do: - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości nowo zgłoszonych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub, w przypadku awarii instalacji regionalnej bądź w stanach odbiegających od poprawnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu wskazanych w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami (Uchwała nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. - Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z 2012 r., poz. 2366 z późn. zm.), - przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości nowo zgłoszonych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z zasadami postępowania z odpadami, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz. 21 z późn. zm.) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, - prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia na obszarze Gminy, objętej przedmiotem zamówienia poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia frakcji odpadów odejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz szkło wyliczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645). 3) Wymagane poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia wskazanych w ppkt 1 frakcji odpadów wynoszą w roku 2016 r. - co najmniej 18 %, w roku 2017 - co najmniej 20 %. 9. Sprawozdania i inne obowiązki informacyjne. 1) Wykonawca sporządza sprawozdanie, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w sposób wymagany przez obowiązujące przepisy prawa i przekazuje Zamawiającemu w wersji papierowej, w terminie wskazanym przez ustawodawcę. 2) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów segregowanych i nie segregowanych z nieruchomości nowo zgłoszonych, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 4) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań w formie papierowej i elektronicznej, według wskazań Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert, wskazanym w dziale XI siwz. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca proszony jest o dołączenie do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - odbiór śmieci. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 3 lit. b - e należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą nie złączając z ofertą na stałe. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Treść dokumentu wadialnego powinna odwoływać się do sytuacji, w których zamawiający zatrzymuje wadium, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030. 7. Okoliczności zwrotu wadium i jego przepadku określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach