Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 20-407 Lublin, Al J. Piłsudskiego 15
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5324281 , fax. 081 5321910
- Data zamieszczenia: 2011-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.
Al J. Piłsudskiego 15 15
20-407 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5324281, fax. 081 5321910
REGON: 43098198200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług objętych Kontraktem 25: Promocja Projektu pn. Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Wykonanie oraz montaż tablic pamiątkowych, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości: 20 szt. II. Opracowanie i wykonanie drukowanych materiałów promocyjnych oraz innej reklamy wizualnej, w tym: - ulotki 25000 szt., - foldery 2500 szt., - baner 1 szt., - rollup 4 szt., - reklama na pojazdach 1 szt., - torby ekologiczne 500 szt., - smycze z kieszonką na telefon komórkowy 500 szt., - zestawy (długopis i ołówek) 500 szt., - kubki 500 szt., - pendrive 500 szt., - notesy A6 500 szt., - kalendarze (terminarze) 2500 szt. , - ekrany przenośne ze składanym trójnogiem 2 szt., - rzutniki multimedialne 2 szt., - telewizor LCD 42 cale 1 szt., - telewizor LCD 52 cale 1 szt., - uchwyty do montażu ściennego TV (LCD-min. 52 cale) 2 szt. III. Promocja projektu w prasie, telewizji i radiu, w tym: - opracowywanie i publikowanie artykułów sponsorowanych dotyczących projektu w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej Miasto Lublin i gminy ościenne - 40 artykułów, - opracowywanie i publikowanie artykułów sponsorowanych dotyczących projektu w prasie o zasięgu ogólnopolskim - 7 artykułów (w min. 1 gazecie/dzienniku o nakładzie min. 15 tys. egz.) oraz 3 artykuły w trzech różnych miesięcznikach z branży komunalnej, - produkcja spotów radiowych dotyczących projektu - 3 produkcje, - emisja spotów radiowych dotyczących projektu - 48 emisji, - produkcja spotów telewizyjnych dotyczących projektu - 2 produkcje, - emisja spotów telewizyjnych w paśmie regionalnym telewizji ogólnopolskiej docierającej do mieszkańców Miasta Lublin i gmin ościennych - 15 emisji, - produkcja filmów informacyjnych o projekcie na stronę internetową - 2 produkcje. Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z aktualnymi dokumentami/wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z FS w ramach POIiŚ, w szczególności z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (lipiec 2009 r.) wraz z Załącznikiem Nr 1 - Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ. Dokumenty dostępne są na stronie internetowej: www.pois.gov.pl, www.mrr.gov.pl W przypadku zmiany lub wejścia w życie nowych wytycznych i zasad lub aktualizacji dotychczas obowiązujących, Wykonawca ma obowiązek realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi i aktualnymi wytycznymi/zasadami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy PLN 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18