Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód" ogłasza przetarg
- Adres: 93-547 Łódź, ul. Ciasna 19a/18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6842352 , fax. 042 6842352 w. 22
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Zachód"
ul. Ciasna 19a/18 19a/18
93-547 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6842352, fax. 042 6842352 w. 22
REGON: 47205162900023 - Adres strony internetowej zamawiającego: anzachod.toya.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług kominiarskich świadczonych w budynkach administrowanych przez A.N. Łódź- Górna Zachód , nr sprawy: EZP/P/U/8/2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi kominiarskie w budynkach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź- Górna Zachód. Usługi kominiarskie w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzenie okresowych kontroli tych przewodów oraz drobne usługi budowlane polegające na montażu: kratek wentylacyjnych, drzwiczek wycierowych, nasad kominowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.formularz cenowy 3.wzór umowy 4.wykaz adresowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek będzie spełniony poprzez: 1.wskazanie minimum jednej usługi obejmującej zakres zbliżony do zakresu ujętego w formularzu cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia trwającej przez okres 12 miesięcy o wartości zbliżonej do wartości ofertowej. 2.Od Wykonawcy wymagane jest wykazanie dysponowania 3 osobowym personelem w tym jedną osoba posiadającą uprawnienia mistrza kominiarskiego 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek będzie spełniony poprzez posiadanie na dzień składania ofert aktualnego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20% wartości ceny ofertowej brutto 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca załączy minimum kserokopię uprawnień mistrza kominiarskiego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20% wartości ceny ofertowej brutto. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: anzachod.toya.net.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonywanie prac kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew. (Postępowanie nr 33/PN/2016)
Dodano: 2016-03-03 - Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem (8) części
Dodano: 2015-12-09 - Usługi kominiarskie w budynkach
Dodano: 2015-12-02 - Przetarg nieograniczony wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2016r.
Dodano: 2015-12-02 - ZP/106/2015 NA Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-30 - usługi kominiarskie w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście
Dodano: 2015-11-27 - Wykonanie usług kominiarskich w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-11-04 - Przetarg nieograniczony na: wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-31 - przetarg nieograniczony na: wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-08 - Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez RON nr 1,2,3,4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na dwie części
Dodano: 2014-12-04