Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV 200 mm na długości 325m w miejscowości Szczepanowice Gmina Gorzkowice.

Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Szkolna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6818006 , fax. 044 6818006
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
    ul. Szkolna 3 3
    97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
    tel. 044 6818006, fax. 044 6818006
    REGON: 59064787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV 200 mm na długości 325m w miejscowości Szczepanowice Gmina Gorzkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w linii rozgraniczającej teren inwestycji, wykonanej z rur PVC-U klasy S ?200 łączonych na kielich i uszczelkę gumowa. Ułożenie na podsypce gr. 10 cm i zasypce 30 cm z piasku. Studnie rewizyjne o średnicy 1000 mm z kręgów Żelbetonowych ze stopniami złazowymi przykryte włazem typ ciężkiego żeliwny. W przejściu przez ściany studni wykonać przejścia szczelne. Nad kanałem ułożyć taśmę ostrzegawczą. Na skrzyżowaniu z droga asfaltowa - droga powiatowa kanał ułożyć za pomocą metody bezwykopowej przy użyciu rur kamionkowych . Przy ewentualnym wystąpieniu wody gruntowej w postaci saczeń wykonać odwodnienie interwencyjne powierzchniowe. Do odprowadzenia stosować rury 110 mm. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 1,2,3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Przedmiot zamówienie należy wykonać zgodnie z : - warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych prawa budowlanego, - wymogami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót h, - zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 PZP) o wartości: 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy, tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione jeśli: przedłożą dokumenty o których mowa w pkt 9 ppkt 2 specyfikacji, wykażą się doświadczeniem, tj. wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Za roboty odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty w zakres, których wchodziły roboty polegające na budowie rurociągów do odprowadzania ścieków o wartości min. 150.000 tys. każda. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika dla wszystkich występujących branż oraz przedstawią aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierskiej, wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, w tym celu przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość 200.000 tys. posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, wykażą, iż podlegają ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. W tym celu zobowiązani są przedstawić polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 200.000,00. 2) Złożą pisemne oświadczenie o spełnieniu powyższych warunków wynikających z art. 22 ustawy. 3) Udzielą minimum 5-letniej gwarancji na wykonane roboty oraz gwarancji na zainstalowane urządzenia nie krótszej niż oferowana przez producenta. Z ubiegania się o udzielnie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenie oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust.3. e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, h) jest nieważna na podstawie innych przepisów W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykaz osób, które będą kierowały pracami (załącznik nr 7) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te mają odpowiednie uprawnienia dla wszystkich występujących branż oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierskiej 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom - załącznik nr 8 - należy wypełnić tylko w przypadku powierzenia prac podwykonawcom. 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. 9) Oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji (załącznik nr 9 ) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców odrębnie składa dokumenty, o których mowa w punktach 1,3 i 4 niniejszego działu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach