Przetargi.pl
ZP/106/2015 NA Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-024 Łódź, ul. Wielkopolska 53
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2015-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty
    ul. Wielkopolska 53 53
    91-024 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/106/2015 NA Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, wymienionych w załącznikach do SIWZ, obejmujące następujące czynności: 1.1. Okresowa kontrola przewodów kominowych ze sporządzeniem protokółów po kontrolnych 1.2. Czyszczenie przewodów kominowych z usunięciem sadzy: Dymowych - 4 razy w roku Spalinowych - 2 razy w roku Wentylacyjnych - 1 raz w roku 1.3. Badanie drożności przewodu kominowego 1.4. Sprawdzenie prawidłowości podłączeń 1.5. Badanie przewodu kominowego z wykonaniem próby technicznej 1.6. Wyszukanie przerwy lub nieszczelności w przewodach kominowych 1.7. Odgruzowanie przewodów kominowych bez wykucia otworu 1.8. Odgruzowanie przewodów kominowych z wykuciem otworu 1.9. Wykucie otworu 1.10. Zamurowanie otworu (materiał w cenie) 1.11. Usunięcie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczych lub wentylacyjnych 1.12. Usunięcie gniazd ptasich 1.13. Badanie przewodu kominowego za pomocą kamery 1.14. Wymiana kratki wentylacyjnej (w cenie wartość kratki) 1.15. Wymiana drzwiczek wycierowych (w cenie wartość drzwiczek) 1.16. Montaż nasady typu Turbowent (materiał w cenie 1.17. Montaż koguta dużego (materiał w cenie) 1.18. Montaż koguta małego (materiał w cenie) 1.19. Montaż rozety (materiał w cenie) Po zakończeniu w/w czynności należy wystawić opinię kominiarską, która będzie uwzględniona w cenie danej czynności. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1 - RON 1, RON III, RON V Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości III, Rejon Obsługi Nieruchomości V. Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 13, 14 i 15 do SIWZ. Część nr 2 - RON II, RON IV Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 16 i 17 do SIWZ. Część nr 3 - RON VI, RON VII Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 18 i 19 do SIWZ. 3. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało odpowiednie ułożenie harmonogramu wykonywania poszczególnych czynności i przedstawienie go Zamawiającemu. Czynności określone w punkcie 1.1-1.2 będą realizowane w terminach określonych harmonogramami. Pozostałe w miarę potrzeb zgłaszanych przez Administrację bądź stwierdzonych w trakcie dokonywanych czyszczeń i kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: dla części 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tys. zł ) dla części 2 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tys. pięćset zł) dla części 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tys. zł) 9.2. Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w: 9.3.1. pieniądzu; 9.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.3.4. gwarancjach bankowych; 9.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi 98 1560 0013 2376 1551 8000 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/106/2015 nr CZĘŚCI 9.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.6.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 9.6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji w przypadku awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach