Przetargi.pl
Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedynia

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn. Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedynia.Roboty obejmuje swoim zakresem w szczególności: 1)Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie istniejących zniszczonych ubezpieczeń o szacunkowej długości ok. 650m, zgodne z opracowaną dokumentacją i uzyskanymi decyzjami (w tym pozwoleniem na budowę), tzn. między innymi: a.odtworzenie rzędnych korony narzutu kamiennego: -rzędna 2,70 m Kr - na odcinku km 668,10 rzeki Odry do poprzeczki 8/669 (rzeka Odra km 668,59); -rzędna 2,60 m Kr - na odcinku od poprzeczki 8/669 (rzeka Odra km 668,59) do km 668,750 rzeki Odry. b.wyplombowanie wyrw narzutem kamiennym położonym na geotkaninie połączonej systemowo z geotkaniną istniejącą o grubości dostosowanej do projektowanej rzędnej. c.uzupełnienie narzutu kamiennego na istniejącym narzucie kamiennym do projektowanych rzędnych. d.ułożeniu biowłókniny za narzutem kamiennym. e.obsadzenie terenu za biowłókniną sadzonkami wikliny na szerokości 10m. 2)Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót , oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126), które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. 3)Roboty związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 4)Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu (dokumentacja powykonawcza) tzn. między innymi: a.projektu powykonawczego wykonanego na bazie projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę; b.inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zarejestrowanej w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; c.raportu nurkowego (wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego czystość dna w promieniu 15,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac wykonanego po zakończeniu prac; d.raportu nurkowego (wykonanego przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego jakość wykonanej pracy; e.atestów, aprobat technicznych bądź deklaracji zgodności na zastosowane materiały i kart gwarancyjnych; f.dziennika budowy; g.pozostałych dokumentów wymaganych przepisami i związanych z wykonanym przedmiotem zamówienia. 2.Prace należy wykonać w oparciu o: 1)Projekt budowlany z uszczegółowieniem wymaganym dla projektu wykonawczego pn: Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedynia opracowany przez Pracownię Projektową JUST PPROJECT Justyna Just, ul. Rynek Sienny 3/6, 70-542 Szczecin w listopadzie 2012 r. 2)Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn: Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedynia opracowaną przez Pracownię Projektową JUST PPROJECT Justyna Just, ul. Rynek Sienny 3/6, 70-542 Szczecin w listopadzie 2012 r. 3)Decyzję Burmistrza Cedyni z dnia 17 maja 2012r. znak: INF.6220.2.2012.AP. określająca środowiskowe uwarunkowania zgody na realizacje przedsięwzięcia. 4)Decyzję Burmistrza Cedyni z dnia 29 marca 2013r. znak: INF.6220.2.2012.AP. zmieniającą w zakresie punktu 10 decyzję Burmistrza Cedyni z dnia 17 maja 2012r. znak: INF.6220.2.2012.AP. określającą środowiskowe uwarunkowania zgody na realizacje przedsięwzięcia. 5)Decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 23 sierpnia 2012r. znak: INF.6733.4.2012.EW, wydaną przez Urząd Miejski w Cedyni. 6)Decyzję nr 61/XIII-OŚ/12, znak: OŚ.6341.56.2012.JG - pozwolenie wodno prawne z dnia 7 listopada 2012 r. wydaną przez Starostwo Powiatowe w Gryfinie. 7)Decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr 286/2012, znak: AP-I.7840.1.370-2.2012.KS z dnia 29 listopada 2012 roku wydaną przez Wojewodę Zachodniopomorskiego. 8)Operat wodno prawny dla zadania pn: Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedynia opracowany przez Pracownię Projektową JUST PPROJECT Justyna Just, ul. Rynek Sienny 3/6, 70-542 Szczecin w listopadzie 2012 r. 9)Przedmiar robót dla zadania pn: Wykonanie umocnienia w linii zabudowy regulacyjnej i międzywalu w rejonie miejscowości Cedyni opracowany przez Pracownię Projektową JUST PPROJECT Justyna Just, ul. Rynek Sienny 3/6, 70-542 Szczecin w listopadzie 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 100 000,00 zł w terminie do dnia 27.05.2013 r. do godziny 08:30.Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - NBP O/O Szczecin - 58 1010 1599 0518 5513 9120 0000. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego tj. pok. nr 317, w godz. 08:00 - 13:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rzgw.szczecin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach