Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego wraz z modernizacją źródeł ciepła.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego wraz z modernizacją źródeł ciepła.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego wraz z modernizacją źródeł ciepła. Zakres robót obejmuje 1.Zakres prac: branża budowlana (roboty budowlane w kotłowni) - rozebranie ścian murowanych 7,84 m?; - izolacje z płyt styropianowych 78,86 m ?; - izolacje z folii PCV 78,86 m?; - ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych 78,86 m?; - malowanie ścian farbami emulsyjnymi 150,71 m?; branża budowlana (roboty ziemne i odtworzenie opaski) - rozebranie nawierzchni wokół budynku 319,40 m?; - ułożenie geowłókniny separującej 319,40 m?; - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 319,40 m?; branża budowlana (docieplenie ścian nadziemia) - przygotowanie podłoża pod ocieplenie- oczyszczenie 1907,85 m?, - gruntowanie 1907,85 m?; - montaż listew startowych 168,80 mb; - przyklejenie płyt styropianowych gr. 15cm do ścian 1072,11 m?; - przyklejenie płyt styropianowych gr . 3 cm do ościeży 196,97 m?; - przyklejenie płyt styropianowych gr. 13 cm do ścian budynku głównego 481,69 m?; - przyklejenie płyt styropianowych gr .13 cm do ścian garażu 157,08 m?; - przyklejenie płyt styropianowych - pilastry 119,07 m?; - okładzina elewacyjna z płytek klinkierowych 1298,38 m?; - okładzina elewacyjna kamienna - wapień łamany 527,87 m?; - demontaż okien i drzwi 159,57 m?; - montaż okien i drzwi PCV 112,26 m?; - montaż nowej fasady szklanej 97,24 m?; - montaż rynien dachowych z PCV 168,80 mb; - montaż rur spustowych z PVC 55 mb; branża budowlana (docieplenie stropodachu) - oczyszczenie powierzchni stropodachu 1113,00 m?; - izolacje z folii PCV 1202,00 m?; - izolacje z wełny mineralnej gr 10cm (pierwsza warstwa) 1113,00 m?; - izolacje z wełny mineralnej gr 10cm (druga warstwa) 1113,00 m?; - montaż płyt OSB na stropie 1202,00 m? 2. Zakres prac: branża instalacyjna ( instalacja C.O. ) - rurociągi miedziane od ? 18mm do ? 54mm 1325 mb; - izolacja rurociągów od ? 18mm do ? 54mm 1105 mb; - grzejniki stalowe 2- płytowe z wbudowanym zaworem 126 szt.; - grzejniki stalowe 3- płytowe z wbudowanym zaworem 6 szt; - głowice termostatyczne 132 szt; 3. Zakres prac: kotłownia wraz z wewnętrzną instalacją gazową - kocioł wodny kondensacyjny o mocy cieplnej 170 kW 1 kpl; - kocioł wodny kondensacyjny o mocy cieplnej 125 kW 1 kpl; - automatyka do sterowania dwoma kotłami 4. Zakres prac : instalacje elektryczne - oprawy oświetleniowe 2 szt - tablice rozdzielcze i obudowy 1 kpl - oprawy oświetleniowe 3 kpl !!!UWAGA Zamawiający rezygnuje z ujętej w dokumentacji projektowej instalacji solarnej. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU BANK Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Wadium - termomodernizacja budynku UM w Zawierciu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach