Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 294 91 89 , fax. 012 294 91 89
- Data zamieszczenia: 2019-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce
ul. Słowackiego 51
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 012 294 91 89, fax. 012 294 91 89
REGON: 12068127000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.wieliczka.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj termomodernizacji budynków:OSP Chorągwica, MGOPS Wieliczka, OSP Golkowice, SP Golkowice, OSP Zabawa, SP Sygneczów wramach zadania: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wieliczka – etap II”dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorzepublicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użytecznościpublicznej – ZIT. Opracowanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” kompletnej dokumentacji technicznej w oparciu o programfunkcjonalno-użytkowy i audyt energetyczny oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadań: Zad. 1 - Termomodernizacja budynku OSP w Chorągwicy Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropu poddasza 434,90m2, — wyk. izol. pion. ściany zew. poddasza 136,85m2, — wyk. izol. pion. ściany zew. 862,47m2, — wyk. izol. pion. ściany zew. na gruncie 131,19m2, — wyk. izol. poz. posadzki na gruncie 97,77m2, — wymiana okien 9,00m2, — wymiana drzwi zewn. 7,98m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — instalacja CO z zaworami i licznikami ciepła1kpl, — inst. gaz. wymiana kotła na gazowy 1kpl, — wyk. inst. c.w.u. z zasobnikiem ciepła, obiegiem cyrk. oraz licznikami ciepła 1kpl, — demontaż i montaż instalacji odgromowej Zad. 2 - Termomodernizacja MGOPS w Wieliczce przy ul. Sienkiewicza 26 Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropodachu 245,36m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 246,10m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. farba/powłoka ceramiczna z efektem endoterm 309,22m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 118,78m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — wymiana okien 35,72m2, — wymiana drzwi 1,71m2, — wymiana drzwi 4,75m2, — wymiana drzwi 1,80m2 — montaż gazowej kotłowni kondens. z licznikami ciepła 1 kpl, — montaż przyłącza oraz inst. gaz. 1 kpl, — montaż instalacji C.O. z zaworami 1 kpl, — demontaż i montaż instalacji odgromowej. Zad. 3 - Termomodernizacja budynku OSP w Golkowicach Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropodachu 415,35m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 523,51m2, — wyk. izol. pion. ściany zewnętrznej fundamentowej na gruncie 77,16m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 67,14m2, — wyk. izol. poz. podłogi na gruncie na parterze 84,69m2, — wymiana drzwi 2,00m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania, — modern. instalacji c.o. i cwu, wymiana grzejników z zaworami 1 kpl., — montaż zaworów oraz liczników, regulacja instalacji c.o., izol. term. rurociągów 1 kpl., — demontaż i montaż instalacji odgromowej. Zad. 4 - Termomodernizacja budynku SP w Golkowicach Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. dachu 762,48m2, — wyk. izol. poz. stropu 9,78m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 867,28m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 12,08m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 130,11m2, — wymiana okien 224,98m2, — wymiana drzwi 14,10m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — wymiana kotła na gazowy kondens., montaż zaworów, montaż ciepłomierza, regulacja instalacji c.o. 1 kpl, — demontaż i montaż instalacji odgromowej. Zad. 5 - Termomodernizacja budynku OSP w Zabawie Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropodachu 366,91m2, — wyk. izol. poz. stropu 16,26m2, — wyk. izol. pion.j ściany zewn. 710,21m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 67,74m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — wymiana okien 15,31m2, — wymiana drzwi 7,45m2, — wymiana bramy garażowej 9,49m2, — modern. syst. grzewczego poprzez montaż kotła kondensacyjnego na gaz ziemny, instalacji c.o., grzejnikówz zaworami oraz licznikami ciepła, — demontaż i montaż instalacji odgromowej Zad. 6 - Termomodernizacja budynku SP w Sygneczowie Główny zakres robót budowlanych: — wykon. izol. poziom. dachu 150,11m2, — wykon. izol. poziom. stropu 232,81m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałychelementów elewacji, — wymiana okna balkonowego 1,80m2, — wymiana okien zewnętrznych 2,40m2 — wymiana drzwi zewnętrznych 3,60m2, — modernizacja instalacji c.o. regulacja instalacji c.o., montaż ciepłomierzy, — demontaż i montaż instalacji odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 07.11.2019 r. do godz. 09:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) przekaże (w sposób określony w pkt 8.1. SIWZ) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposób określony wpkt 8.2. SIWZ): 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz ofertynależy porządzić na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia – W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniuumożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcęz tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawieniadokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności: — zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, — sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, — zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, — czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje robotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (oryginał lub kopiapotwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka i translokacja chałupy z Lipnicy Wielkiej na teren Muzeum-OPE
Dodano: 2024-05-07 - Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice
Dodano: 2024-05-07 - Robota budowlana polegająca na pracach remontowych w budynkach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Bagrowej 1 w Krakowie
Dodano: 2024-05-06 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
Dodano: 2024-05-02 - Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa ul. 3 Maja
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV
Dodano: 2024-05-02 - Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022"
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
Dodano: 2024-04-29 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją zieleni w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Zielona Wieczysta”, dla ZZM w Krakowie
Dodano: 2024-04-29