Przetargi.pl
Wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wolności 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 563 65 31 , fax. 82 563 65 31
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie
    ul. Wolności 20 20
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 563 65 31, fax. 82 563 65 31
    REGON: 11000383200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie przy ul. Wolności 20, zgodnie z uchwałą Rady Ministrów Nr 112/2009 z dnia 07 lipca 2009r. w sprawie rządowego programu wspierania w latach 2009 - 2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących, szkół muzycznych pierwszego stopnia - Radosna Szkoła. Wymieniona uchwała jest dostępna na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej, w tym: a) przygotowanie terenu pod budowę: - oczyszczenie terenu z nieczystości z odwozem na składowisko, - zdjęcie warstwy humus z odwozem na składowisko, - wykop po warstwy konstrukcyjne nawierzchni bezpiecznej i komunikacji z odwozem na składowisko, - profilowanie i zagęszczenie podłoża. b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej i komunikacyjnej: - podbudowa z kruszywa, - warstwa odsączająca z piasku zagęszczona na geowłókninie separacyjnej, - obrzeża betonowe, - nawierzchnia bezpieczna w formie płytek 50 x 50. - nawierzchnia komunikacyjna c) zagospodarowanie terenu: - ogrodzenia panelowe wysokości 1,50 m na słupkach stalowych wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - montaż furtki kompletnej z zamkiem i klamką wraz z osadzeniem słupków - trawnik z siewu d) zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: - ławka z oparciem szt. 4 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - kosz na śmieci szt. 1 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - tablica informacyjna szt. 1 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - wieszak na plecaki metalowy kotwiony w gruncie lub mocowany na ogrodzeniu e) zakup, dostawę i montaż zestawów zabawowych i sprawnościowych: - ZESTAW ZABAWOWY wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - HUŚTAWKA WAHADŁOWA wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - SPRĘŻYNOWIEC szt. 2 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - HUŚTAWKA WAGOWA wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - LINARIUM wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - STOPNIE RUCHOME wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - SZEŚCIOKĄT WIELOFUNKCYJNY wraz z wykonaniem fundamentów z betonu. Teren przeznaczony na szkolny plac zabaw, znajduje się w działce nr 340/17 obręb 263 nieruchomości. Szczegółowy zakres robót określa: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ) - przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przejęcia terenu budowy od Zamawiającego; 2) zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót; 3) okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z normami lub aprobatami technicznymi. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia organizuje na swój koszt i ryzyko Wykonawca; 4) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 5) zabezpieczenia we własnym zakresie dostaw wody, energii elektrycznej itp. na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia; 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi działań prowadzonych robotami; 8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich osób na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także w ruchem pojazdów mechanicznych; 10) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie zgodności, b) o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 11) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokółów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; 12) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, pomiarów, ekspertyz, uruchomień, niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium ; 13) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz dostępem osób niepowołanych; 14) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni lub instalacji; 15) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze; 16) niezwłoczne usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru. Do chwili potwierdzenia przez inspektora Nadzoru usunięcia stwierdzonych wad i usterek Wykonawca nie może zgłosić gotowości do odbioru, o którym mowa w § 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 18) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w którejkolwiek części dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarze robót do opisu przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to Zamawiający w każdym takim przypadku dopuszcza rozwiązania (materiały, urządzenia, podzespoły itp.) równoważne zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Jeżeli w swojej ofercie, kosztorysie ofertowym Wykonawca zaproponuje dla w/w wskazania rozwiązanie równoważne, to stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11chelm.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach