Szkoła Podstawowa Nr 2 w Radzyniu Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Sitkowskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3527131 , fax. 083 3528464
- Data zamieszczenia: 2014-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Radzyniu Podlaskim
ul. Sitkowskiego 3 3
21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
tel. 083 3527131, fax. 083 3528464
REGON: 00026006600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radzsp2.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na dostawę żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Sitkowskiego3 oraz ul. Chmielowskiego 5 w Radzyniu Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach:Dla cześci 1a Pieczywo, kod CPV:15810000.9.Dla części 1b Artykuły spżywcze, kod CPV:15600000.4, CPV: 15800000.6. Dla części 1 c Warzywa i owoce, kod CPV:15300000.1. Dla części 1d Mięsa i wędliny, kod CPV: 15111000.9, CPV: 15113000.3. Dla części 1e Drób, kod PCV: 15112000.6. Dla części 1f Ryby, kod CPV: 15220000.6. Dla częsci 1g Mrożonki, kod CPV: 15331100.8. Dla częci 1h Produkty mleczarskie, kod CPV: 1550000.3. Dla części 1i Jaja, kod CPV: 03142500.3. Dla części 1j Ziemniaki, kod CPV: 15310000.4. Szczegółowy asortyment towarów wraz z ich zapotrzebowaniem przedstawiają załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j siwz. Podane ilości w załącznikach są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości produktów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiejszenia/zwiększenia ilości poszczególnych towarów maksymalnie o 25%. Ponadto produkty nie będą zamawiane w okresie ferii zimowych i letnich, zimowej i wiosennej przerwy świątecznej.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Nazwy własne podane przez zamawiającego np. Przyprawa Magii zostały użyte przez zamawiającego jedynie przykładowo. Wykonawca może zaproponować inny produkt, pod warunkiem że będzie on posiadał takie same włściwości i paramatry jak produkt podany przykładowo. W takim przypadku wykonawca musi zaznaczyc w ofercie cenowej zał. 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, której pozycji dotyczy produkt równoważny, podać jego nazę i typ produktu równoważnego. Waga produktu może zawierać różnicę +/- 5g. W przypadku jaj wymagany jest produkt - jaja kl.A z chowu ściułkowego lub wolnowybiegowego, kategorii L o wadze od 63g - 73/szt. Poszczególne zamówienia partii towarów składane będą w telefonicznie w dniu roboczym przez intendenta, jego przełożonych lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego. Poszczególne dostawy będą następować w terminie wskazanym przez zamawiającego niekrótszym jednak niż następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie towar do magazynu zamawiającego na terenie miasta Radzyń Podlaski własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. W przypadku stwierdzenia dostawy towaru złej jakości, nienadającego się do spożycia lub przeterminowanego wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia roboczego) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. Wmagany przez zamawiającego okres ważności zgodny z datą ważności produktu oreśloną przez producenta lub zgodnie z oceną organoleptyczną ( smak, zapach, barwa) w przypadku owoców i warzyw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radzsp2.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29