Przetargi.pl
Wykonanie systemu identyfikacji wizualnej dla zintegrowanego projektu kluczowego Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM)

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu identyfikacji wizualnej dla zintegrowanego projektu kluczowego Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie szczegółowego systemu identyfikacji wizualnej zintegrowanego projektu kluczowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 o nazwie Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM) który będzie współfinansowany z IV Osi Społeczeństwo Informacyjne, z działania IV.1 Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego oraz z działania IV.2 E-Usługi publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówien publicznych (zwanej dalej Ustawą) oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, którzy: a)posiadają doświadczenie w realizacji podobnych prac polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu co najmniej 2 systemów identyfikacji wizualnej (przy czym każdy z wykazywanych zawierać powinien minimum: projekt znaku graficznego z opisem geometrycznym zawierającym siatkę modułową określającą podstawowe proporcje i wielkości w budowie znaku graficznego przeznaczonej do odwzorowywania znaku marki np. na powierzchniach wielkoformatowych, typografię i liternictwo wraz z paletą kolorów i wzorami zastosowań dla dokumentów o dużych i małych formatach (np. ulotki, plakaty), typografię i liternictwo wraz z paletą kolorów i wzorami zastosowań dla publikacji internetowych(stron www), projekt ścianki konferencyjnej, projekt tablicy informacyjnej), dla projektów współfinansowanych ze środków unijnych i posiadających status projektu zrealizowanego i rozliczonego przez Beneficjenta danego projektu, o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto dla każdego wykazywanego systemu, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika Nr 3 do SIWZ, b)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 4 do SIWZ, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie usług w zakresie projektów identyfikacji wizualnej, (Załącznik nr 5 do SIWZ) b)dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt a zostały wykonane należycie, 3)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b)formularz stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu) każdy Wykonawca podpisuje oddzielnie, pozostałe formularze podpisuje Pełnomocnik, c)dokument wymieniony w punkcie 1c Wykonawcy składają oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach