Przetargi.pl
Wykonanie studium wykonalności do projektu: Przebudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studium wykonalności do projektu: Przebudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności (zwane dalej: Studium) projektu: Przebudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku - jako elementu wymaganego w warunkach dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 - Działanie IV.1 Infrastruktura drogowa. Projekt obejmuje przebudowę ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku na odcinku od skrzyżowania z ul. Gen. St. Maczka i Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego (bez skrzyżowania, od wjazdu do budynków Wojewódzkiej Komendy Straży Pożarnej, bez tego wjazdu) do skrzyżowania z ul. Wasilkowską i 27 Lipca (bez skrzyżowania, do ul. S. Batorego), będąca odcinkiem drogi krajowej nr 65 biegnącej w granicach miasta. Działania związane z przebudową ul. Gen. Wł. Andersa dotyczą dostosowania nawierzchni ulicy do parametrów technicznych dla klasy dróg GP. Obejmować one będą gruntowną przebudowę istniejącej dwujezdniowej ulicy i dostosowanie jej do paramentów technicznych do wytycznych zawartych w obowiązujących przepisach, w szczególności dostosowanie konstrukcji nawierzchni do wskaźnika nośności 115 kN na oś. W ramach niniejszego projektu zostaną wykonane roboty budowlano - montażowe dotyczące: - budowy nowej nawierzchni dwujezdniowej ulicy, - budowy nawierzchni chodników, ścieżki rowerowej i zatok autobusowych, - budowy i przebudowy kanałów deszczowych, - budowy i przebudowy oświetlenia ulicznego, - budowy sygnalizacji świetlnych, - przebudowy skrzyżowania z ul. I Armii Wojska Polskiego zaprojektowanego jako dwupoziomowe z estakadą w ciągu ul. Gen. Wł. Andersa. Wszystkie zadania w ramach projektu realizowane będą przez Miasto Białystok, a uzyskane produkty będą stanowiły własność Miasta. Projekt jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 - Oś Priorytetowa IV Infrastruktura transportowa, Działanie IV.1 Infrastruktura drogowa. Projekt: Przebudowa ul. Gen. Wł. Andersa w Białymstoku został zakwalifikowany do Grupy 2 - inwestycje liniowe, które obejmują przebudowę (rozbudowę) dróg krajowych, wojewódzkich o wartości do 20 mln EURO Niebieskiej Księgi. Zamawiający posiada następującą dokumentację: - projekt budowlany, - szacunkowe koszty inwestycji, -Studium transportowe miasta Białegostoku z 2000 r. oraz jego aktualizacje z roku 2004 i 2007, zawierające model ruchu dla miasta w odniesieniu do pojazdu umownego Zakres merytoryczny opracowania: 1. Zakres Studium Wykonalności winien obejmować zakres zgodny z Zaleceniami Instytucji Pośredniczącej - Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dotyczącymi przygotowania przez Beneficjentów Studium Wykonalności dla projektów współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej - Warszawa, lipiec 2008 r., które dostępne są na stronie http://porpw.parp.gov.pl/index/more/4853 2. Studium Wykonalności powinno uwzględniać również wymogi, które regulują następujące akty prawne i dokumenty: 1). Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083.2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE)nr 1260.1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.2006 r.); 2). Rozporządzenie (WE) nr 1080.2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1783.1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.07.2006 r.), 3). Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Dz. Urz. UE L.371z 27.12.2006 r.); 4). Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1628/2006 z dnia 24 października 2006 r. w sprawie stosowania art. 87 i 88 Traktatu w odniesieniu do regionalnej pomocy inwestycyjnej (DZ. Urz. WE L 302 z 1.11.2006 r.); 5). Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1998.2006 z dnia 15 grudnia 2006 r. w sprawie stosowania art. 87 i 88 Traktatu do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 379 z 28.12.2006 r.); 6). Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U.Nr227, poz. 1658, z późn. zm.); 7). Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej przyjęty przez Radę Ministrów i Komisję Europejską; 8). Szczegółowy opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013; 9). Wytyczne Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód; 10). Nowy okres programowania 2007-2013, Metodologiczne dokumenty robocze - Dokument Roboczy nr 4: Wytyczne dotyczące metodologii przeprowadzania analizy kosztów i korzyści, Komisja Europejska, Dyrekcja Generalna ds. Polityki Regionalnej, 08.2006 (ang. Guidance on the methodology for carrying out Cost-Benefot Analysis); 11). Analiza kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych. Przewodnik, Komisja Europejska, 2002, (ang. Guide to cost-benefit analysis of investment projects). 12). Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 13). Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Instrukcja oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich, Warszawa 2008 r., 14). Przewodnik do analizy kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych, Dyrekcja Generalna ds. Polityki Regionalnej Komisji Europejskiej, Bruksela 16.06.2008, 15). Niebieska Księga; Analiza kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych w sektorze transportu; Metodyka sporządzania analiz dla projektów realizowanych w Polsce, współfinansowanych z funduszy UE, 16). Jaspers, Niebieska księga, Infrastruktura drogowa, 17). Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Wytyczne w zakresie zasad dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym z 16 stycznia 2009 r. 18). Rozporządzenie (WE) Nr 1370.07 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczące usług w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego. 3. Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie kompletnego Studium Wykonalności, zgodnego z ww. wymogami. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badania natężeń ruchu w rejonie planowanego przedsięwzięcia. Przedmiotowe badania winny być przeprowadzone w oparciu o Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostów dla dróg wojewódzkich (IBDiM). 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Funduszy Europejskich, ul. Słonimska 1 pok. 908 w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w ilości 4 egzemplarzy w wersji elektronicznej (w formatach: pdf, doc), łącznie z arkuszami kalkulacyjnymi i aktywnymi modelami, służącymi do dokonania obliczeń i wykonania pomiarów natężenia ruchu (w formacie xls). 6. Wykonawca zobowiązany jest także do dokonania na wezwanie Zamawiającego jednorazowej nieodpłatnej aktualizacji Studium Wykonalności w terminie określonym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo - odbiorczym. 7. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści wykonanego Studium Wykonalności. 8. W przypadku opublikowania przez Instytucję Zarządzającą lub Instytucję Pośredniczącą zmian/uzupełnień Zakresu Studium wykonalności projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 - Oś Priorytetowa IV Infrastruktura transportowa, Działanie IV.1 Infrastruktura drogowa, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić opublikowane zmiany i uzupełnić Studium Wykonalności zgodnie z obowiązującą wersją, jeżeli publikacja zmian nastąpi nie później niż 7 dni przed terminem złożenia pierwszej wersji Studium Wykonalności. Jeżeli zmiany lub uzupełnienia Zakresu Studium Wykonalności zostaną opublikowane w terminie późniejszym, Wykonawca sporządzi wykaz zmian, które należy wprowadzić w Studium Wykonalności i dołączy go do końcowej wersji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach