Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie serwisu konserwacyjnego systemu biletów okresowych na kartach plastikowych w komunikacji miejskiej w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie serwisu konserwacyjnego systemu biletów okresowych na kartach plastikowych w komunikacji miejskiej w Lubinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych - tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 2 ; w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wówczas oprócz oświadczenia musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji zasilaczy awaryjnych UPS zamontowanych w budynku 03 Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-15 - Usługa wykonania przeglądu serwisowego 8 sztuk pomp próżniowych i 8 sztuk kompresorów znajdujących się w obiektach SPSK Nr 1 we Wrocławiu wg pakietów 1 - 2
Dodano: 2015-10-30 - Okresowe usługi przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii agregatów prądotwórczych, zasilaczy awaryjnych UPS, oświetlenia awaryjnego oraz stacji transformatorowych.
Dodano: 2015-08-27 - Usługa wykonania przeglądu serwisowego agregatów prądotwórczych w obiektach SPSK Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-27 - Usługi w zakresie napraw, konserwacji i bieżącej obsługi urządzeń i instalacji elektro-energetycznych Oddziału Terenowego TVP S.A. we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2015-03-11 - Przedmiotem zamówienia są usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie marzec 2015 - luty 2016
Dodano: 2015-02-19 - Usługa wykonania przeglądu serwisowego 5 agregatów prądotwórczych i sprawdzenie systemu zasilania rezerwowego obiektów należących do SPSK Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-02-18 - Naprawa systemów osuszania dynamicznego w obiektach SOI: Świętoszów i Żagań.
Dodano: 2014-05-16 - Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe
Dodano: 2014-04-10 - Usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie kwiecień 2014 - grudzień 2014
Dodano: 2014-04-04