Przetargi.pl
Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe

Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
    ul. Kilińskiego 10 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie serwisów konserwacyjnych sysatemu zprzedaży vbiletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech płatnych serwisów konserwacyjnych systemu sprzedaży biletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie w oparciu o karty zbliżeniowe zwanego dalej systemem eksploatowanego w czterech punktach sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Lubienie zlokalizowanych: a) na dworcu PKS Lubin S.A.( przy ul. M. Skłodowskiej-Curie ), b) pętli autobusowej USTRONIE ( przy ul. Jana Pawła II ), c) osiedlu PRZYLESIE ( punkt sprzedaży PLEX przy ul. Gajowej ) d) PTTK ( przy ul. Rynek ) 2. Serwis dotyczy następujących elementów systemu: a) Skaner - 3 szt. b) Aparat fotograficzny ( kamera ) - 3 szt. c) Drukarka Evolis Pebble 4 - 3 kpl. d) Sprawdzarka biletów okresowych - 5 kpl. e) Zestaw komputerowy PC HP - Serwis Systemu - 1 kpl. f) Zasilacz awaryjnego podtrzymywania napięcia 700 VA - 5 szt. g) Zasilacz awaryjnego podtrzymywania napięcia 1000 VA - 1 szt. h) Drukarka raportów ( laser mono ) - 4 szt. i) Zestaw komputerowy PC - 6 kpl. j) Czytnik/koder kart Mifare Plus - 6 szt. k) Oprogramowanie użytkowe sprzedaży biletów administratora - 7 licencji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach