Przetargi.pl
Wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu internetowego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, zwanego dalej Systemem, składającego się z serwisu głównego uczelni oraz z wyodrębnionych serwisów adresowanych do określonych grup odbiorców, związanych z jednostkami organizacyjnymi uczelni lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego. Zakres zamówienia obejmuje również szkolenia oraz wsparcie serwisowe. 2) Serwis internetowy UŚ jest dedykowany do publikowania aktualności i informacji o wszystkich sprawach związanych z Uniwersytetem Śląskim, w tym informacji kierowanych do kandydatów na studia, studentów, pracowników oraz osób z otoczenia uczelni. Dostarczony System ma zastąpić funkcjonujące obecnie serwisy WWW: a) us.edu.pl, b) english.us.edu.pl, c) kandydat.us.edu.pl, d) doktorant.us.edu.pl, e) student.us.edu.pl, f) absolwent.us.edu.pl g) pracownik.us.edu.pl h) biznes.us.edu.pl, i) aktualne serwisy WWW wydziałów i jednostek organizacyjnych. 3) Zakres zamówienia został podzielony na 3 etapy: a) Etap 1 - Przedstawienie architektury technicznej oraz koncepcji Systemu w postaci projektu technicznego. b) Etap 2 - Przygotowanie 3 propozycji projektów graficznych do wyboru przez Zamawiającego. c) Etap 3 - Opracowanie i wdrożenie Systemu na platformę testową; Dostarczenie kompletnej dokumentacji powdrożeniowej; Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów; Przeprowadzenie testów akceptacyjnych; Przekazanie do odbioru Systemu, wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich i licencji; Uruchomienie produkcyjne systemu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Termin realizacji zamówienia: do 91 dni od daty zawarcia umowy, przy czym: a) Etap 1 - nie później niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. b) Etap 2 - nie później niż w ciągu 35 dni od daty zawarcia umowy. 5) Wymagany minimalny okres wsparcia serwisowego: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres wsparcia serwisowego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego niż minimalny wymagany okres wsparcia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 6) Wymagany maksymalny czas usunięcia awarii liczony od zgłoszenia serwisowego: a) 4 godziny w przypadku awarii uniemożliwiającej funkcjonowanie Systemu, to jest uniemożliwiającej poprawne wyświetlanie stron WWW przez użytkowników. b) 8 godzin w przypadku pozostałych awarii. Zgłaszanie awarii oraz opieka techniczna będzie świadczona w godz. 7.30 – 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usunięcie awarii ma nastąpić zgodnie ze wskazanymi czasami usunięcia awarii w dniu zgłoszenia awarii. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach