Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 41-949 Piekary Śląskie, M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 287 94 56 , fax. 32 287 94 56
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4
M. Skłodowskiej-Curie 108
41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 287 94 56, fax. 32 287 94 56
REGON: 72467200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp13piekary.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2019 r. (wrzesień – grudzień 2019 r.) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2019 r. (wrzesień-grudzień 2019 r.) w następujących 5 częściach: część I: ryby przetworzone i konserwowane część II: owoce i warzywa mrożone część III: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne część IV: artykuły ogólnospożywcze: a. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne b. produkty mleczarskie c. jaja d. produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych e. różne produkty spożywcze część V: warzywa i owoce. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 – formularz cenowy II. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. III. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: • produkty muszą mieć ważny termin spożycia, • częstotliwość dostaw – trzy razy w tygodniu (w tym pierwszy roboczy dzień tygodnia do godz. 9:00) • termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia – 24 godziny, • opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych, • dostarczane art. spożywcze winny spełniać następujące wymogi jakościowe: a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju; b) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; d) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; • przy zamawianiu owoców Zamawiający będzie podawał ilość sztuk danego rodzaju owocu, owoce mają być średniej wielkości. • warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji – wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon/fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach, • warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami- tekst jednolity- Dz.U. z 2017 poz. 149, • wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu na wezwanie Zamawiającego dopuszczenie środka transportu przez PSSiE do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. • oznakowanie produktu musi zawierać: a) nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; b) wykaz i ilość składników lub kategorii składników; c) zawartość netto w opakowaniu; d) datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; e) warunki przechowywania; f) firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; g) nazwę i adres producenta. • dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadających stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; • na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-18 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 – I/2024
Dodano: 2024-05-21