Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2019 r. (wrzesień – grudzień 2019 r.)

Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-949 Piekary Śląskie, M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 287 94 56 , fax. 32 287 94 56
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4
    M. Skłodowskiej-Curie 108
    41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 287 94 56, fax. 32 287 94 56
    REGON: 72467200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp13piekary.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2019 r. (wrzesień – grudzień 2019 r.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2019 r. (wrzesień-grudzień 2019 r.) w następujących 5 częściach: część I: ryby przetworzone i konserwowane część II: owoce i warzywa mrożone część III: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne część IV: artykuły ogólnospożywcze: a. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne b. produkty mleczarskie c. jaja d. produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych e. różne produkty spożywcze część V: warzywa i owoce. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 – formularz cenowy II. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. III. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: • produkty muszą mieć ważny termin spożycia, • częstotliwość dostaw – trzy razy w tygodniu (w tym pierwszy roboczy dzień tygodnia do godz. 9:00) • termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia – 24 godziny, • opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych, • dostarczane art. spożywcze winny spełniać następujące wymogi jakościowe: a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju; b) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; d) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; • przy zamawianiu owoców Zamawiający będzie podawał ilość sztuk danego rodzaju owocu, owoce mają być średniej wielkości. • warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji – wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon/fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach, • warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami- tekst jednolity- Dz.U. z 2017 poz. 149, • wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu na wezwanie Zamawiającego dopuszczenie środka transportu przez PSSiE do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. • oznakowanie produktu musi zawierać: a) nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; b) wykaz i ilość składników lub kategorii składników; c) zawartość netto w opakowaniu; d) datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; e) warunki przechowywania; f) firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; g) nazwę i adres producenta. • dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadających stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; • na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach