Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".

Gmina Bestwina ogłasza przetarg

  • Adres: 43-512 Bestwina, Krakowska 111
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bestwina
    Krakowska 111
    43-512 Bestwina, woj. śląskie
    REGON: 276258144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do:a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11,d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8,e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2,f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100,g. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15,h. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a,i. Punktu wydawania posiłków w Klubie Dziecięcym „PUCHATEK” w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a.- W każdym przypadku, jeżeli w SWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 9 obiektów szkolnych (szkoły, przedszkola, Klub dziecięcy).Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół, przedszkoli i Klubu Dziecięcego (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 9 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna).- Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie trzy razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w godzinach od 7:00 do 9:00 w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.- Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów:a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych,b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami,c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych,d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154 ze zm.),e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załączniku 1a do SWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularze cenowe. - Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku dostarczenia artykułów spożywczych nieodpowiadających warunkom SWZ, Opisu Przedmiotu Zamówienia i umowy, to jest w szczególności artykułów o nienależytej jakości, nieświeżych, wybrakowanych, zepsutych lub uszkodzonych (posiadających nieprzyjemne zapachy, oślizgłych, dotkniętych pleśnią, o nietypowej barwie, z obecnością szkodników lub śladów szkodników i ich pozostałości) do wymiany takich artykułów na artykuły wolne od wad własnym kosztem i staraniem – niezwłocznie, to jest najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu takiej okoliczności. Dostawa artykułów zamiennych podlega ponownej weryfikacji jakościowej i ilościowej.- Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2023 r, poz. 1448), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do:a. Kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,b. Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno –Przedszkolnym, 43– 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3,c. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 11,d. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 – 512 Bestwina, ul. Szkolna 8,e. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Korczaka 2,f. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 – 512 Janowice, ul. Janowicka 100,g. Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15,h. Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a,i. Punktu wydawania posiłków w Klubie Dziecięcym „PUCHATEK” w Kaniowie, 43– 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15a.- W każdym przypadku, jeżeli w SWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 9 obiektów szkolnych (szkoły, przedszkola, Klub dziecięcy).Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w „centralnej” kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół, przedszkoli i Klubu Dziecięcego (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 9 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna).- Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie trzy razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty w godzinach od 7:00 do 9:00 w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.- Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów:a. dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych,b. dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami,c. dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych,d. dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154 ze zm.),e. opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załączniku 1a do SWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularze cenowe. - Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku dostarczenia artykułów spożywczych nieodpowiadających warunkom SWZ, Opisu Przedmiotu Zamówienia i umowy, to jest w szczególności artykułów o nienależytej jakości, nieświeżych, wybrakowanych, zepsutych lub uszkodzonych (posiadających nieprzyjemne zapachy, oślizgłych, dotkniętych pleśnią, o nietypowej barwie, z obecnością szkodników lub śladów szkodników i ich pozostałości) do wymiany takich artykułów na artykuły wolne od wad własnym kosztem i staraniem – niezwłocznie, to jest najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili powiadomienia Wykonawcy o zaistnieniu takiej okoliczności. Dostawa artykułów zamiennych podlega ponownej weryfikacji jakościowej i ilościowej.- Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2023 r, poz. 1448), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach