Przetargi.pl
budowę strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533 , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    ul. Raciborska 26
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, fax. 322 514 533
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowę strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Przedmiotem zamówienia są: A. Dostawa i instalacja serwera. 1. Wykonawca dostarczy i zainstaluje serwer o parametrach opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ na własny koszt i ryzyko do Serwerowni, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży Producenta na rynek polski. Data produkcji sprzętu nie może być starsza niż 12 miesięcy wstecz od złożenia oferty. UWAGA! w celu realizacji zamówienia Wykonawca musi wykorzystać Serwer posiadany przez Zamawiającego (Serwer #1) o parametrach opisanych W Załączniku Nr 2 do SIWZ. B. Budowa: · Strony internetowej KCO – zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego z systemem zarządzania treścią w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), który nie może być oparty na ogólnodostępnych rozwiązaniach typu OpenSource; instalacja i konfiguracja serwisu internetowego na serwerze posiadanym przez Zamawiającego (Serwer #1) oraz na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę (Serwer #2), a także aktualizacje i opieka techniczna nad serwisem internetowym, przez cały okres obowiązywania umowy. System internetowy musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.(tj. Dz.U. z 2016r. poz. 113). ● Strony BIP – zaprojektowanie i wdrożenie strony podmiotowej BIP z systemem zarządzania treścią w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), który nie może być oparty na ogólnodostępnych rozwiązaniach typu OpenSource, opracowana zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz.1764), instalacja i konfiguracja strony BIP na serwerze posiadanym przez Zamawiającego (Serwer #1) oraz na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę (Serwer #2), a także aktualizacje i opieka techniczna nad stroną BIP, przez cały okres obowiązywania umowy. Strona BIP musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA zgodnie z w/w. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r. C. Przeniesienie danych z obecnych portali internetowych: a) przeniesienie danych wskazanych przez Zamawiającego zamieszczonych na stronie www.kco.katowice.pl do nowego serwisu internetowego o tej samej domenie. b) przeniesienie danych wskazanych przez zamawiającego zamieszczanych na stronie www.kco.katowice.pl/bip do nowej strony BIP. D. Szkolenie: a) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego kilkugodzinne (6-8 godzin) szkolenie. b) Szkolenie 2 administratorów w zakresie administrowania CMS, wykonywania backupów, przywracania z backupów c) Szkolenie 8 użytkowników w zakresie obsługi serwisów i CMS (w tym szkolenie użytkowników obejmujące obsługę stron internetowych z uwzględnieniem wymagań WCAG 2.0, m.in. sposób umieszczania załączników, treści alternatywnych, itp.). E. Dostarczenie dokumentacji, licencji i praw autorskich: a) Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia i przekazania instrukcji obsługi CMS w podziale na instrukcje dla użytkowników i administratorów po jednym egzemplarzu w formie papierowej oraz w formie plików pdf lub doc. b) Wykonawca sporządzi i przekaże dokumentację opisującą wdrożenie/ konfigurację serwisów internetowych na serwerach wraz z kompletnym wykazem kont i haseł administracyjnych do wszystkich systemów, baz oraz użytych modułów i komponentów. c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania dokumentacji technicznej: numery seryjne dostarczonego sprzętu, szczegółowe instrukcje/ procedury operacji wykonywania kopii zapasowych i przywracania danych z kopii zapasowych, harmonogramy backupów, Deklaracja zgodności CE, ISO 14001 dla producenta sprzętu, itp. d) Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie pisemnej kompletny wykaz elementów przedmiotu zamówienia, których dotyczy jakakolwiek forma licencjonowania (np. licencja komercyjna, GNU GPL, freeware, itp.). e) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania na nośnikach elektronicznych aktualnej wersji instalacyjnej wszelkich systemów, baz danych oraz innych plików wraz z niezbędnymi licencjami, które umożliwią Zamawiającemu korzystanie z serwisu w niezmienionej postaci oraz ich dowolną modyfikację i rozwijanie we własnym zakresie (dostarczone dane w formie niekodowanej). f) Zamawiający wymaga dostarczenia licencji bezterminowych na systemy operacyjne wraz z licencjami CAL tam, gdzie są wymagane. Zamawiający dopuszcza dostarczenie licencji OEM. g) Wykonawca przekaże prawa autorskie do stworzonych serwisów internetowych w tym prawa do dysponowania prawami zależnymi wraz z bezterminowymi licencjami na oprogramowanie niezbędne do jego utrzymania - zgodnie z wykazem z punktu E d). h) Liczba licencji dostarczonych systemów operacyjnych musi obsługiwać wszystkie rdzenie fizyczne. F. Gwarancja przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia, zgodny z wymaganiami opisanymi w SIWZ Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania „Protokół odbioru końcowego” przez Strony Umowy i zapewnia sprawność sprzętu w okresie jej obowiązywania Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na 2017 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1456), a w przypadku umów cywilnoprawnych stawkę minimalną 13 zł brutto za 1 roboczogodzinę. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach