Przetargi.pl
Wykonanie ścieżek rowerowych oraz budowa bezpłatnego, ogólnodostępnego parkingu na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w ramach II etapu Historyczno-kulturowo-przyrodniczego Szlaku wokół Tatr.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ścieżek rowerowych oraz budowa bezpłatnego, ogólnodostępnego parkingu na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w ramach II etapu Historyczno-kulturowo-przyrodniczego Szlaku wokół Tatr.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżek rowerowych oraz budowa bezpłatnego, ogólnodostępnego parkingu na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w ramach II etapu Historyczno-kulturowo-przyrodniczego Szlaku wokół Tatr. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: Wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji 6 zadań: 1/ Zadanie 1 – Bór na Czerwonem. Wykonanie ścieżki o długości ok. 3 643m, m. in w zakresie: a) wykonanie ścieżki szerokości 2m o nawierzchni żwirowej długości ok. 2198m (w tym 843mb wzmocnione geokratą), b) wykonanie ścieżki szerokości 3m o nawierzchni żwirowej długości ok. 1069m, c) wykonanie ścieżki szerokości 2m o nawierzchni żwirowej długości ok. 377m na podbudowie z belek drewnianych, d) wykonanie zawrotki, e) wykonanie trzech przepustów rurowych Ø600, f) wykonanie poręczy ochronnych, g) wykonanie dwóch szlabanów leśnych. 2/ Zadanie 2 – Polana Szaflarska. Wykonanie ścieżki o długości ok. 1267m o zmiennej szerokości od 2m do 3m o nawierzchni bitumicznej. 3/ Zadanie 3 – Aleja Solidarności, Dworzec PKP. Wykonanie ścieżki o długości ok. 2129m, m. in. w zakresie: a) wykonanie ścieżki o zmiennej szerokości od 2m do 3,5m o nawierzchni bitumicznej, b) remont nawierzchni odcinka ul. Solidarności o szerokości od 6m do 6,5m, c) remont nawierzchni odcinka ul. Sybiraków o szerokości od 2,5 do 3,5m, d) remont nawierzchni ciągu pieszego o szerokości 3m, e) przebudowa odcinka ul. Krakowskiej. 4/ Zadanie 4 – Łącznik z Szaflarami. Wykonanie ścieżki o długości ok. 529 m m. in. w zakresie: a) wykonanie ścieżki o zmiennej szerokości od 2m do 3m o nawierzchni żwirowej, b) wykonanie przepustu na cieku Suchy Rów. 5/ Zadanie 5 – Oznakowanie. Wykonanie oznakowania szlaku rowerowego na długości ok. 1,31 km, przez umieszczenie 4 tablic informacyjnych i 8 znaków kierunkowych. 6/ Zadanie 6 – Parking przy PKP. Remont istniejącej drogi oraz placu parkingowego polegający na: wymianie nawierzchni drogi i placu parkingowego wraz z podbudową (2450 m2), chodników (670 m2), wyznaczeniu miejsc postojowych, wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego drogi. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1/ w zakresie zadań 1-5 – dokumentacja opracowana przez firmę GEO-ART Geodezja i Budownictwo Justyna Polaczek, 34‑470 Czarny Dunajec, ul. Mościckiego 21, 2/ w zakresie zadania 6 - dokumentacja opracowana przez Panią Janinę Szlaga Usługi w zakresie instalacji inżynieryjnej i konstrukcji budowlanej 34-741 Kasina Wielka 628. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie robót ryczałtowe określone w ofercie na podstawie dokumentacji projektowej i warunków zawartych w SIWZ, 2/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiar robót przekazany jest jako materiał pomocniczy, poglądowy do sporządzenia oferty. Wykonawca może skorygować wartości przedmiarowe, wprowadzić inne pozycje gwarantujące pełną wycenę zamówienia. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego, Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny. Oferta powinna zawierać ogólną wartość robót z podaniem wartości netto, kwoty VAT oraz ceny brutto w zł. 3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy poprzez faktury wystawione na podstawie protokołów odbioru. W roku 2017 zamawiający planuje wypłatę należnego wynagrodzenia do kwoty 1 400 000zł, pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona w roku 2018r., 4/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty nadzoru wynikające z uzgodnień z zarządcami sieci, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 5/ wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz szczegółowymi warunkami technicznymi wynikającymi z uzgodnień z zarządcami sieci, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, b) wywozu i składowania ziemi, gruzu we własnym zakresie, c) sprawdzenia przed zamówieniem materiału, wymiarów rzeczywistych i zweryfikowania możliwości wykonawczych z rozwiązaniami projektowymi by uwzględnić właściwe ilości i wymiary zamawianego materiału, d) wykonania pełnego zakresu robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, e) zabezpieczenia wszelkich niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy materiałów, f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy i do organizowania go w porozumieniu z Urzędem Miasta (w tym do przygotowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu), g) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z projektantem. 6/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 7/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 8/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu podwykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, pdf, 9/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 10/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 11/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót (tabeli elementów rozliczeniowych). 1/ W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy co do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w rozdziale II ustępie 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem. 2/ W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy i/lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), przy czym kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników), jednakże informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania i/lub c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3/ W przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu wskazanego w ustępie 4, a w szczególności w przypadku odmowy przedłożenia zamawiającemu do wglądu lub nieprzedłożenia w terminie do wglądu któregokolwiek z dowodów określonych wyżej, zamawiający przewiduje sankcje określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w innej formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach