Przetargi.pl
wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części: Część 1: Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego, nieużytkownych komórek drewnianych, położonych w Łodzi przy ul. Nawrot 62 (działka ewidencyjna nr 80/9, obręb W-24), zgodnie z zaleceniami decyzji PINB nr 433/2020 z dnia 05.06.2020 r. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część 2: Wykonanie rozbiórki pierwszej i drugiej lewej oficyny budynku mieszkalnego położonego w Łodzi przy ul. Łącznej 15 (działka nr 448, obręb G-12), zgodnie z decyzją DAR-UA-XIII.1564.2019 z 19.07.2019 r. i zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części: Część 1: Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego, nieużytkownych komórek drewnianych, położonych w Łodzi przy ul. Nawrot 62 (działka ewidencyjna nr 80/9, obręb W-24), zgodnie z zaleceniami decyzji PINB nr 433/2020 z dnia 05.06.2020 r. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Część 2: Wykonanie rozbiórki pierwszej i drugiej lewej oficyny budynku mieszkalnego położonego w Łodzi przy ul. Łącznej 15 (działka nr 448, obręb G-12), zgodnie z decyzją DAR-UA-XIII.1564.2019 z 19.07.2019 r. i zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – ul. Nawrot 62 Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego, nieużytkownych komórek drewnianych, położonych w Łodzi przy ul. Nawrot 62 (działka ewidencyjna nr 80/9, obręb W-24), zgodnie z zaleceniami decyzji PINB nr 433/2020 z dnia 05.06.2020 r. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5.1.2. Część 2 – ul. Łączna 15 Wykonanie rozbiórki pierwszej i drugiej lewej oficyny budynku mieszkalnego położonego w Łodzi przy ul. Łącznej 15 (działka nr 448, obręb G-12), zgodnie z decyzją DAR-UA-XIII.1564.2019 z 19.07.2019 r. i zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - pozwoleniami na rozbiórkę, - decyzjami PINB, - dokumentacją projektową, - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. ZAMAWIAJĄCY PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY, ZALECA DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ NA NIERUCHOMOŚCIACH OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część 1: 180,00 zł (sto osiemdziesiąt zł 00/100), część 2: 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł 00/100). 15.2. Niezależnie od tego, czy Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części postępowania zobowiązany jest określić jednoznacznie numery części, na które wadium zostało wniesione (w zależności od formy składania wadium może to być określenie numerów części w tytule przelewu, treści gwarancji bankowej itp.). 15.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 55 1560 0013 2001 2565 4000 0458 (w tytule przelewu należy wpisać: DZP.26.1.206.2020 i nr części, których wadium dotyczy …….) 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 15.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 15.3.1, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 15.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 15.6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego – Zarząd Lokali Miejskich, 90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47 ), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 3) kwota gwarancji / poręczenia, 4) termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia i zabezpieczaniu oferty w formie innej niż pieniądz, wadium należy wnosić osobno dla każdej części zamówienia. Niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy. 15.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) – dotyczy przypadku składania oferty w formie pisemnej. 15.8. Wadium w formie innej niż pieniężna winno zostać załączone do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokument zgodnie z reprezentacją. Następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) – dotyczy przypadku składania oferty w formie elektronicznej. 15.9. Wadium składane w formie elektronicznej nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji. 15.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 15.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach