Przetargi.pl
WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” NA POTRZEBY LABORATORIUM TECHNOLOGICZNEGO AKADEMII im. JAKUBA Z PARADYŻA

Akademia im.Jakuba z Paradyża ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957279515 , fax. +48957216017
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im.Jakuba z Paradyża
    ul. Teatralna 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957279515, fax. +48957216017
    REGON: 36519302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” NA POTRZEBY LABORATORIUM TECHNOLOGICZNEGO AKADEMII im. JAKUBA Z PARADYŻA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pt. „Laboratorium Technologiczne” polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy części budynku dydaktycznego nr 7 na potrzeby Laboratorium Technologicznego Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy (z dnia 12 września 2019 roku oraz uzupełnienie z dnia 14 kwietnia 2020 .r) stanowiący załącznik do SIWZ. Zakres prac projektowych i budowlanych obejmuje: Etap 1 – budowa szybu windowego, windy, platformy schodowej wraz z przebudową terenu prowadzącego do jej wejścia oraz wejścia do budynku, celem dostosowania obiektu dla potrzeb osób z niepełnosprawnością; Etap 1 realizowany jest w ramach projektu pt. „Akademia równych szans – zwiększanie dostępności Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim dla osób z niepełnosprawnościami” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Etap 2 – przebudowa pomieszczeń piwnicznych: piwnica zachodnia: zamiana kształtu biegu pierwszego zachodniej klatki schodowej, pogłębienie części pomieszczeń do wysokości 255 cm, przebudowa oraz remont kondygnacji w zakresie wydzielenia projektowanych pomieszczeń wraz z wykończeniem wnętrz, przebudowa wszystkich wewnętrznych instalacji tj. wody zimnej, ciepłej, grzewczej, kanalizacji ściekowej, wentylacji, elektroenergetycznej i słaboprądowych, piwnica wschodnia: wykonanie pomieszczenia węzła cieplnego, przebudowa i remont pomieszczeń piwnicy w zakresie podstawowym, zamiana kształtu pierwszego (najniższego) biegu zachodniej klatki schodowej w celu podwyższenia przejścia, przebudowa pomieszczeń pod montaż centrali wentylacyjnej przeznaczonej dla potrzeb kondygnacji piwnicy, parteru i 1 piętra. Etap 3 – przebudowa kondygnacji parteru: przebudowa w zakresie wydzielenia projektowanych pomieszczeń wraz z wykończeniem wnętrz, przebudowa okien, budowa fragmentu stropu, przebudowa wszystkich wewnętrznych instalacji tj. wody zimnej, ciepłej, grzewczej, kanalizacji ściekowej, wentylacji, elektroenergetycznej i słaboprądowych, wykonanie pomieszczeń bufetu z zapleczem; Etap 4 (tylko prace projektowe) – przebudowa kondygnacji +1: przebudowa w zakresie wydzielenia projektowanych pomieszczeń wraz z wykończeniem wnętrz, budowa fragmentu stropu, przebudowa wszystkich wewnętrznych instalacji tj. wody zimnej, ciepłej, grzewczej, kanalizacji ściekowej, wentylacji, elektroenergetycznej i słaboprądowych, montaż dodatkowych drzwi oraz okna z lustrem weneckim. Budynek dydaktyczny nr 7, w którym będzie realizowana inwestycja jest podpiwniczony ma 3 kondygnacje nadziemne i poddasze użytkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzupełnienie z dnia 14.04.2020 r. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy prac: Etap I – faza projektowa - Etap 1, 2, 3, 4 (wg PHU): 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.): a) projekt budowlany z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. 2018 poz. 1935 ze zm.) - 4 egz., b) projekt wykonawczy – 4 egz. wraz z opracowaniami, których konieczność sporządzenia może wyniknąć na etapie projektowania, c) przedmiary robót – 3 egz., d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. e) spis wszystkich opracowań na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD) – 1 egz. 2) Opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru oraz Zamawiającego. 3) Sprawowanie nadzoru autorskiego. 4) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, pozwolenia na budowę. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić założenia zawarte w ustawie o Zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami z dnia 16 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 poz. 1696) oraz standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania – poradnik opracowany przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Etap II – faza wykonania robót budowlanych - Etap 1, 2, 3 (wg PFU): 1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, „Harmonogramem rzeczowo – finansowym robót budowlanych”, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. 2) Opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót, wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 3) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4) Opracowanie programu zapewnienia jakości (PZJ). 5) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dostarczy i zainstaluje w miejscach i ilościach uzgodnionych z Inspektorem Nadzoru tablice informacyjne zgodnie z prawem budowlanym – 2 tablice żółte i 2 tablice związane z planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Treść tablic informacyjnych będzie zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres realizacji robót w dobrym stanie. Koszt zainstalowania i utrzymania tablic informacyjnych należy uwzględnić w cenie wykonania przedsięwzięcia budowlanego. 6) Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 7) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku(jeśli dotyczy) oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 8) Wykonanie przez Wykonawcę przeglądu i ewentualnej naprawy przewodów wentylacyjnych. 9) Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe wraz z utylizacją należy ująć w cenie, przy czym materiały zdatne do ponownego użycia należy przekazać Zamawiającemu. 10) Wykonawca opracuje w 2 egz. dokumentację powykonawczą. 11) Przedłożenie Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte umową. Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy) - Etap 2,3 (wg PFU): 1) Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania. 2) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu. 3) Współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2. Wykonawca opracuje w 2 egz. dokumentację powykonawczą, na którą będą składały się m.in: - rysunki detali; - projekt organizacji i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy; - instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem oraz instrukcję postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia; - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wszystkich robót, opracowana na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym, pokolorowanym, z wyliczeniem ilości wszystkich robót wykonanych w ramach Kontraktu ( jeśli takowa będzie potrzebna ); - pozwolenia na budowę wraz z załączoną dokumentacją projektową (dotyczy wszystkich robót ); - warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, wszelkie inne pozwolenia urzędowe związane z realizacją robót; - dziennik budowy; - protokoły odbiorów częściowych i końcowych – protokoły z prób rozruchowych; - protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości; - receptury i ustalenia technologiczne; - rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru – operaty geodezyjne i książka obmiarów; - geodezyjne pomiary powykonawcze; - dziennik montażu; - aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) , certyfikaty materiałów i urządzeń; - instrukcje obsługi urządzeń ( DTR ); - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, WZZT, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych); - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren – a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu; - karty gwarancyjne urządzeń technicznych i elementów budowlanych (z warunkami gwarancji); - karty katalogowe urządzeń; - kontrakt zawarty z Wykonawcą oraz inne kontrakty wykonawcze zawierane przez Inwestora; - oferty na zawarcie umów na konserwację urządzeń; - ekspertyzy; - powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego; - pozwolenie na użytkowanie uzyskane w imieniu Zamawiającego. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty wynikające z powyższego należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego postępowania: Prace projektowe dotyczą: Etapów: 1,2,3,4 opisanych wg. Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Roboty budowlane dotyczą: Etapu 1,2,3 opisanych wg. Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno – użytkowy oraz uzupełnienie z dnia 14 kwietnia 2020 r. stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 3 osoby realizujące czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz 1 osobę w zakresie branży elektrycznej i 1 osobę w zakresie branży sanitarnej zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu informację na temat osób zatrudnionych na Umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia. 3) Wykonawca jest zobowiązany w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w pkt 1) są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy; 4) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.); 5) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 1) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1) na podstawie umowy o pracę; W trakcie trwania robót budowlanych budynek będzie czynny (na kondygnacji +2 i poddaszu przebywać będą pracownicy Akademii) w związku z czym Wykonawca musi zabezpieczyć i umożliwić korzystanie ze wszystkich mediów. Do przedmiotu zamówienia zalicza się również: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez Urząd Dozoru Technicznego urządzenia - dźwigu oraz platformy dla osób z niepełnosprawnością do eksploatacji, 2) pokrycie wszystkich kosztów związanych z dopuszczeniu ww. urządzeń do eksploatacji, 3) uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu urządzeń do eksploatacji, 4) bezpłatne utrzymywanie sprawności technicznej dostarczonych urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi, 5)przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji oraz konserwacji ww. urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert tj. 11.05.2020 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska 36 1500 1416 1214 1001 0684 0000. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a: oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; b: kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy, - Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach