Przetargi.pl
Wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych związanych z zabezpieczeniem umocnienia dna wzdłuż Nabrzeża Helskie I na odcinku pomiędzy polerami 10-15

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 627 40 36 , fax. 058 6274578
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 627 40 36, fax. 058 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Port Morski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych związanych z zabezpieczeniem umocnienia dna wzdłuż Nabrzeża Helskie I na odcinku pomiędzy polerami 10-15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót zasypowych i umocnieniowych, związanych z zabezpieczeniem istniejącego umocnienia dna, zgodnie z zakresem przedstawionym w wariancie II dokumentacji projektowej nr 355/2015/2 - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Roboty należy wykonać z podziałem na 2 etapy. Określenie etapów przedstawione jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Roboty bezwzględnie należy rozpocząć od etapu 1. Rozpoczęcie robót etapu 2 może nastąpić po wykonaniu i przedstawieniu sondażu potwierdzającego uzyskanie rzędnej -15,5 dla etapu 1. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu Zamówienia określa dokumentacja projektowa nr 355/2015/2 i obejmuje między innymi: 1)roboty regulacyjne polegające na zasypaniu największego przegłębienia do rzędnej - 15,5 m i ułożeniu proj. umocnienia bezpośrednio na wykonanym zasypie oraz na istniejącym dnie (układającym się w nachyleniu). Roboty zasypowe z kruszywa grubego (kruszbet, frakcja 30-60mm) wykonywane będą w następującej kolejności: a)likwidacja przegłębienia - wykonanie zasypu do poziomej płaszczyzny na rzędnej 15.5m(A) z półką wychodzącą poza obrys proj. umocnienia o szerokości 4m; skarpa od strony Kanału Portowego - w nachyleniu około 1:3 - uformowana samoistnie podczas wykonywania robót zasypowych; b)po ułożeniu dolnej warstwy podpierającej umocnienie (obwałowania) - wykonanie zasypu w obrębie ułożonych worków, miąższości ca 0.5m; c)po zakończeniu układania umocnienia dna - wykonanie zasypu wokół obszaru umocnienia, od strony wschodniej (podejścia do stanowiska); 2)umocnienie dna: a)przewiduje się ułożenie umocnienia materacy o wymiarach 200x150x45cm, umocnienie zaprojektowano analogicznie do istniejącego: z worków o kształcie zbliżonym do prostopadłościanu, o wymiarach 200x150x45cm, uszytych z tkaniny geotekstylnej, wypełnionych piaskiem. Worki, po ułożeniu, bezpośrednio na zasypie z kruszbetu, zostaną połączone ze sobą za pomocą linki z włókien syntetycznych, tworząc ciągłe umocnienie; b)całkowita długość umocnienia dna wynosi 102m; c)umocnienie z worków geotekstylnych w pasie szerokości 18.75m; d)całkowita powierzchnia umocnienia dna wynosi 1904 m2; e)korona umocnienia na rzędnych -13.90÷-15.9m(A); f)skrajny rząd worków (od strony nabrzeża ) ułożony na zapadniętych workach istniejącego umocnienia; g)umocnienie dna kształtuje się w sposób następujący: -umocnienie zasadnicze: tak jak w wariancie pierwszym - 12 rzędów worków geotekstylnych, po 50 szt. worków każdy; -obwałowanie: 2 spodnie rzędy podpierających worków geotekstylnych na krawędzi pasa umacnianego - wzdłuż od strony Kanału Portowego (2 x 58 szt.) układane bezpośrednio na uprzednio wykonanym zasypie spłycającym; -obwałowanie: 2 spodnie rzędy podpierających worków geotekstylnych na krawędzi pasa umocnionego - na obu krańcach proj. umocnienia, prostopadle do nabrzeża (2 x 2 x 7 szt.) układane na uprzednio wykonanym zasypie spłycającym. 4.Roboty zasypowe należy rozpocząć niezwłocznie, tj. nie później niż dwa tygodnie od daty przekazania terenu wykonywania robót. 5.Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z informacją o warunkach prowadzenia robót (ruchu statków, warunkach meteorologicznych, konieczności ewentualnych dodatkowych holowań sprzętu, przestojów. Prace będą prowadzone w trakcie normalnej eksploatacji portu, priorytet - praca portu. 6.Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą w formie papierowej i w formie elektronicznej w formacie pliku tekstowego XYZ w układzie współrzędnych PUWG 2000. Doręczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej będzie stanowić podstawę do rozpoczęcia czynności dbiorowych. 7.Na zakończenie każdego dnia pracy należy wykonać atest nurkowy, z podaniem aktualnych, minimalnych głębokości i przekazanie do Kapitanatu Portu, w celu potwierdzenia bezpieczeństwa nawigacyjnego. Brak atestu może spowodować wstrzymanie ruchu statków w tym rejonie portu, a konsekwencje finansowe zostaną scedowane na Wykonawcę robót. 8.Z uwagi na istniejące głębokości oraz ograniczenie zakresu możliwych spłyceń sąsiednich akwenów prace zasypowe należy wykonywać za pomocą chwytaka podającego urobek bezpośrednio w miejsce przegłębienia. Zamawiający nie dopuszcza podawania urobku w miejsce przegłębienia za pomocą technologii klapowania szalandy. 9.Zwraca się uwagę na istniejącą infrastrukturę portową, która nie może zostać uszkodzona w trakcie prowadzonych robót. Ewentualne uszkodzenia infrastruktury oraz wyposażenia nabrzeży (m.in. linia odbojowa, linia cumownicza, urządzenia wyłazowe) i sąsiednie umocnienie dna będą naprawiane na koszt Wykonawcy. Wzdłuż Nabrzeża Helskiego I, ułożone jest umocnienie dna w postaci materacy wypełnionych materiałem żwirowym. Dokumenty opisujące stan techniczny infrastruktury sąsiadującej z akwenem czerpania zostaną przekazane w dniu przekazania terenu wykonywania robót wybranemu Wykonawcy. 10.Zamawiający posiada aktualne plany batymetryczne sąsiadujących akwenów, tj. Nabrzeża Helskie I, i w przypadku powstania spłyceń, w okresie od rozpoczęcia do zakończenia robót, na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek niezwłocznego przywrócenia poprzednich głębokości. 11.Prowadzenie robót każdorazowo należy uzgadniać z Głównym Dyspozytorem Portu oraz Kapitanatem Portu. 12.Miejsce cumowania sprzętu pływającego (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, zajętości akwenu) zostanie wyznaczone w trakcie przekazania terenu wykonywania robót. Każdorazowo przed planowanym cumowaniem sprzętu będzie należało uzyskać zgodę Dyspozytora Portu oraz Kapitanatu Portu. 13.Zacumowany sprzęt pływający winien być odpowiednio zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami portowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452415003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach