Przetargi.pl
Roboty podczyszczeniowe przywracające na Kanale Portowym w Porcie Gdynia rzędną - 13,5m

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 627 40 36 , fax. 058 6274578
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 627 40 36, fax. 058 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Port Morski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty podczyszczeniowe przywracające na Kanale Portowym w Porcie Gdynia rzędną - 13,5m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót podczyszczeniowych przywracających na Kanale Portowym w Porcie Gdynia rzędną - 13,5m. Roboty należy wykonać od główek falochronu głównego, poprzez awanport, obrotnice nr 2 i 3 do nabrzeża Zamykającego, zgodnie z zakresem przedstawionym w załączniku nr 6 SIWZ. 2.Roboty należy wykonywać z podziałem na 5 etapów: 1)etap 1 - Kanał Portowy pomiędzy Nabrzeżami Helskim, Bułgarskim, Zamykającym, 2)etap 2 - Obrotnica nr 3, 3)etap 3 - Kanał Portowy pomiędzy obrotnicą nr 2 a obrotnicą nr 3, 4)etap 4 - Obrotnica nr 2 (z Kanałem Portowym od Ostrogi Pilotowej), 5)etap 5 - Awanport (od główek wejściowych przy Falochronie Głównym do Ostrogi Pilotowej). 3.Roboty należy rozpocząć od etapu 1 (Kanał Portowy pomiędzy Nabrzeżami Helskim, Bułgarskim, Zamykającym) i postępować chronologicznie do etapu 5 (Awanport). 4.Wyczerpany urobek należy złożyć na klapowisku wskazanym przez Urząd Morski w Gdyni, stosowne zgody uzyskuje Wykonawca. 5.Zamawiający dopuszcza wykonanie robót podczyszczeniowych z tolerancją ujemną -30 cm. 6.Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z informacją o warunkach prowadzenia robót (ruchu statków, warunkach meteorologicznych, konieczności ewentualnych dodatkowych holowań sprzętu, przestojów). Prace będą prowadzone w trakcie normalnej eksploatacji portu (priorytetem jest praca portu). 7.Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą w formie papierowej i w formie elektronicznej w formacie pliku tekstowego XYZ w układzie współrzędnych PUWG 2000, po dokonaniu odbioru końcowego. 8.Zwraca się uwagę na istniejącą infrastrukturę portową, która nie może zostać uszkodzona w trakcie prowadzonych robót podczyszczeniowych. Ewentualne uszkodzenia infrastruktury oraz wyposażenia nabrzeży (m.in. linia odbojowa, linia cumownicza, urządzenia wyłazowe) będą naprawiane na koszt Wykonawcy. Wzdłuż Nabrzeży Francuskiego, Norweskiego, Słowackiego, Helskiego I, Helskiego II, Bułgarskiego (odcinek GCT) ułożone jest umocnienie dna w postaci materacy wypełnione materiałem żwirowym (Nabrzeże Francuskie częściowo gabiony). Dokumenty opisujące stan techniczny infrastruktury sąsiadującej z akwenem czerpania zostaną przekazane w dniu przekazania terenu wykonania robót Wykonawcy. 9.Zamawiający posiada aktualne plany batymetryczne sąsiadujących akwenów, tj.: Nabrzeża Francuskiego, Ostrogi Pilotowej, Nabrzeża Fińskiego, Nabrzeża Norweskiego, Nabrzeża Słowackiego, Nabrzeża Bułgarskiego, Nabrzeża Helskiego I, Nabrzeża Helskiego II i w przypadku powstania spłyceń, w okresie od rozpoczęcia do zakończenia przedmiotu zamówienia, na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek niezwłocznego przywrócenia poprzednich głębokości. 10.Zgodnie z obowiązującymi przepisami w odległości mniejszej niż 30m od konstrukcji budowli morskiej obowiązuje zakaz wykonywania robót podczyszczeniowych pogłębiarką ssącą. W związku z tym, Wykonawca winien uwzględnić technologię wykonania robót podczyszczeniowych przy konstrukcji nabrzeży, w sposób zapewniający bezpieczną pracę konstrukcji hydrotechnicznej. Technologia prowadzenia robót podczyszczeniowych w odległości mniejszej niż 30m od krawędzi nabrzeża winna uzyskać aprobatę nadzoru inwestorskiego. 11.Prowadzenie robót podczyszczeniowych każdorazowo należy uzgadniać z Dyspozytorem Portu oraz Kapitanatem Portu. 12.Miejsce cumowania sprzętu pływającego (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, zajętości akwenu) zostanie wyznaczone w trakcie przekazania terenu wykonania robót. Każdorazowo przed planowanym cumowaniem sprzętu będzie należało uzyskać zgodę Dyspozytora Portu oraz Kapitanatu Portu. 13.Zacumowany sprzęt pływający winien być odpowiednio zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami portowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452415003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach