Przetargi.pl
Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze, tj. elewacja i modernizacja instalacji c.o.

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 456 56 10; 456 76 93 , fax. 68 327 01 11
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 456 56 10; 456 76 93, fax. 68 327 01 11
    REGON: 97013998800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze, tj. elewacja i modernizacja instalacji c.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Wyspiańskiego 15 w Zielonej Górze, obejmującego: część 1 - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, część 2 - wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dla części 1: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót; dla części 2: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie materiały budowalne nie będą odbiegać jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ, winien jest załączyć do oferty dokumenty zawierające opis każdego z rozwiązań równoważnych. Opis każdego z rozwiązań równoważnych musi wskazywać: a. parametry techniczne, potwierdzające, że rozwiązanie to odpowiada minimalnym wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, b. pozycję w kosztorysie ofertowym wraz z numerem strony kosztorysu, do której odnosi się opis rozwiązania równoważnego. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Warunki przedmiotowe, jakim musi odpowiadać oferowany przedmiot zamówienia są określone parametrami, które należy traktować jako minimalne, w dokumentacji technicznej o której mowa w SIWZ. Wykonawca może oferować rozwiązania o korzystniejszych parametrach, zgodnych jednak z ustawą o wyrobach budowlanych. Wszelkie materiały budowlane używane w trakcie budowy, jak też sprzęt i narzędzia winny odpowiadać warunkom dopuszczenia do obrotu określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, jak też wynikającym z innych ustaw i systemów odniesienia. Wymagane jest udzielenie 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Gwarancja nie będzie obejmować wbudowanych wyrobów budowlanych, o ile zostały one objęte odrębną gwarancją producenta. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców np. konsorcjum, dokumenty potwierdzające że oferowane wyroby budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, składane są wspólnie. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego. Podczas prowadzonych prac budowlanych należy uwzględnić fakt ogólnodostępności terenu urzędu, w związku z czym plac budowy należy ogrodzić, właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. Termin realizacji zamówienia - trzy miesiące od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w przypadku złożenia oferty na: Część nr 1 - 6 000,00 zł, Część nr 2 - 2 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Formy i zasady wnoszenia wadium reguluje art. 45 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. nr 32 1090 1535 0000 0000 5302 6443 z dopiskiem: NZ-ZA.2204.03.2014.KM przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 207 - Zespół ds. Finansowo-Księgowych, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wnieść wadium w kwocie wynikającej z sumy wadium dla poszczególnych części zamówienia, których dotyczy złożona oferta. W sytuacji wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, np. w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest do złożenia wadium dla każdej części oddzielnie. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.10 SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.9 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach