Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7395200, 7395258 , fax. 095 7395454
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42 42
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7395200, 7395258, fax. 095 7395454
    REGON: 00001775600539
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją czterech budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp., będących siedzibą: - Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42, - Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Witosa 21, - Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Lipowa 16A, - Inspektoratu ZUS w Sulęcinie, ul. Lipowa 16B. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej określonymi w Prawie Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. Nr 207 poz. 2016 z 2003r. r. z późn. zm.) oraz warunkami zawartego Kontraktu na roboty budowlane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie zmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. Wykonanie inwestycji odbywać się będzie przy dofinansowaniu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013- Priorytet II Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działanie 3.2. Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i musi spełniać wymogi formalne tego programu. Ogólny zakres prac: 1) budynek w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42: roboty ziemne odkopanie ścian fundamentów, ocieplenie ścian fundamentów, konstrukcje stalowe, konstrukcje drewniane, impregnacja elementów drewnianych, ocieplenie elewacji, strop podwieszony z płyt gipsowo - kartonowych, obróbki blacharskie zewnętrzne, rynny i rury spustowe, wymiana okien i szklenie świetlika nad salą obsługi klienta, malowanie tynków ścian zewnętrznych i wykonanie cokołu z płytek, instalacja zimnej i ciepłej wody, instalacja solarna, instalacja gazowa, instalacja kotłowni, instalacja odgromowa, instalacja zasilania urządzeń i wyłącznika pożarowego, tablice rozdzielcze, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, roboty demontażowe; 2) budynek w Sulęcinie ul. Witosa 21: roboty ziemne odkopanie ścian fundamentowych, ocieplenie ścian fundamentowych, konstrukcje stalowe, konstrukcje drewniane, impregnacja elementów drewnianych, izolacje przeciwwodne stropodachu, ocieplenie elewacji, wymiana okien, strop podwieszony z płyt gipsowo - kartonowych, obróbki blacharskie zewnętrzne, rynny i rury spustowe, malowanie tynków ścian zewnętrznych i wykonanie cokołu z płytek, nawierzchnia z kostki betonowej, instalacja zimnej i ciepłej wody, instalacja solarna, instalacja gazowa, instalacja kotłowni, instalacja odgromowa, instalacja zasilania urządzeń i wyłącznika pożarowego, tablice rozdzielcze, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, roboty demontażowe; 3) budynek w Sulęcinie ul. Lipowa 16 a: konstrukcje drewniane, konstrukcje stalowe, impregnacja elementów drewnianych, izolacje przeciwwodne stropodachu, ocieplenie elewacji, wymiana okien, strop podwieszony z płyt gipsowo - kartonowych, obróbki blacharskie zewnętrzne, rynny i rury spustowe, malowanie tynków ścian zewnętrznych i wykonanie cokołu z płytek, nawierzchnia z kostki betonowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja odgromowa, instalacja zasilania urządzeń i wyłącznika pożarowego, tablice rozdzielcze, roboty demontażowe; 4) budynek w Sulęcinie ul. Lipowa 16 b: konstrukcje drewniane, konstrukcje stalowe, impregnacja elementów drewnianych, izolacje przeciwwodne stropodachu, ocieplenie elewacji, wymiana okien, strop podwieszony z płyt gipsowo - kartonowych, obróbki blacharskie zewnętrzne, rynny i rury spustowe, nawierzchnia z kostki betonowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja odgromowa, instalacja zasilania urządzeń i wyłącznika pożarowego, tablice rozdzielcze, roboty demontażowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - część IV SIWZ: a) O/ZUS Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42 (Architektura, Branża elektryczna, Branża sanitarna, Konstrukcja, , Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót); b) I/ZUS Sulęcin, ul. Witosa 21 (Architektura, Branża elektryczna, Branża sanitarna, Konstrukcja, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót); c) I/ZUS Sulęcin, ul. Lipowa 16A (Architektura, Branża elektryczna, Branża sanitarna, Konstrukcja, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót); d) I/ZUS Sulęcin, ul. Lipowa 16B (Architektura, Branża elektryczna, Branża sanitarna, Konstrukcja, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach