Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część III).

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część III).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część III), tj.: ZADANIE NR 1 Wykonanie naprawy nadproży ceglanych uzupełnienie obróbek blacharskich w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym na działkach nr. ewid. dz. 1334/4 i 1334/6 obręb 20 Przemysłowy ul. Dojnowska 80C w Białymstoku. ZADANIE NR 2 Wykonanie remontu instalacji elektrycznej w mieszkaniu nr 7 i 4 przy ul. Jesiennej 2 w Białymstoku. ZADANIE NR 3 Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Dojnowskiej 80C m 74 w Białymstoku. ZADANIE NR 4 Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Św. Proroka Eliasza 3 m 14 w Białymstoku. ZADANIE NR 5 Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Barszczańskiej 3 m 42 w Białymstoku. ZADANIE NR 6 Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Klepackiej 2 m 6 w Białymstoku. - zgodnie z dokumentacją (szkice, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 6. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3, 4) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 4, 5) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 6) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach