Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w domu studenckim Ikar UMCS w Lublinie przy ul. Czwartaków 15

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w domu studenckim Ikar UMCS w Lublinie przy ul. Czwartaków 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowych w domu studenckim Ikar UMCS w Lublinie przy ul. Czwartaków 15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2) wykonali roboty remontowe w min. 1 budynku użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 120.000 PLN brutto, 3) kierownik budowy posiada uprawnienia w branży budowlanej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższym punkcie 1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od Wykonawców: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 6.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio, 4) oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5) dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia w branży budowlanej, 6) wykaz wykonanych robót remontowych w min. 1 budynku użyteczności publicznej lub zbiorowego zamieszkania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 120.000 PLN brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, odpowiadający co do zakresu robót przedmiarowi robót dostarczonemu przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy do obliczenia (wyliczenia) ceny ryczałtowej oferty, a potwierdza wykazanie należytej staranności przy określeniu ceny oferty. Podmioty ubiegające się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1-4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: -Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, -Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, -Kosztorys ofertowy stanowi podstawę do ustalenia harmonogramu rzeczowo-finansowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach