Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych p.n. 1) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009, 2) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009 w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Polskiego 17

IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wojska Polskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 5919449, 7364628 , fax. 0-62 5919450
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina
    ul. Wojska Polskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 5919449, 7364628, fax. 0-62 5919450
    REGON: 25001925300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czwarteliceum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych p.n. 1) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009, 2) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009 w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Polskiego 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009: Zespół sanitarny piwnicy: 1. Roboty budowlane 1.1 Ułożenie nadproży prefabrykowanych L-19 - 11,25 m, 1.1 Drzwi aluminiowe do WC dla niepełnosprawnych szt. 1 - 2,31 m2, 1.2 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe szt. 2 - 4,62 m2, 1.3 Drzwi sanitarne - 6,0 m2, 1.4 Podokienniki - 2 szt., 1.5 Tynki wewnętrzne - 118,86 m2, 1.6 Glazura ścienna - 81,357 m2, 1.7 Posadzka z płytek - 44,0 m2, 1.8 Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych - 35,712 m2, 1.9 Gładzie gipsowe ścian - 8,008 m2, 1.10 Gładzie sufitu - 44,0 m2, 1.11 Roboty malarskie - 80,503 m2, 2. Roboty sanitarne 2.1 Oczka ustępowe - 3 szt, 2.2 Oczko ustępowe dla niepełnosprawnych - 1 szt., 2.3 Umywalka - 3 szt., 2.4 Umywalka dla niepełnosprawnych - 1 szt. 2.5 Zawory czerpalne - 2 szt., 2.6 Baterie umywalkowe - 3 szt. 2.7 Bateria umywalkowa dla niepełnosprawnych - 1 szt. 2.8 Dostawa i montaż wyposażenia - 1 kpl. II) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009: 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Demontaż istniejącego sufitu podwieszonego - 119,4 m2, 2. ROBOTY INSTALACYJNE BRANŻY SANITARNEJ 2.1 Demontaż rurociągu wodociągowego - 1 szt., 2.2 Demontaż rurociągu c.o. - 5,8 m, 2.3 Ponowny montaż rurociągu wodociągowego na wysokości zgodnej z pozostałymi przejściami - 3,3 m, 2.4 Ponowny montaż rurociągu c.o. na wysokości zgodnej z pozostałymi przejściami - 6,6 m, 3. ROBOTY INSTALACYJNE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ 3.1 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych - 8 szt. 3.2 Ponowny montaż opraw oświetleniowych - 8 kpl. 4. SUFIT PODWIESZONY 4.1 Sufit podwieszony z płyt g-k ogniochronnych - 24,23 m2, 4.2 Sufit podwieszony z płyt prasowanych z wełny mineralnej o module 120 x 60 cm - 45,432 m2, 4.3 Sufit podwieszony z płyt prasowanych z wełny mineralnej o module 60 x 60 cm - 45,216 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.200,00 zł (słownie: jedentysiącdwieściezłotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości ogółem nie mniejszej 60.000 zł brutto każda. Należyte wykonanie ww. robót potwierdzone zostanie referencjami. b) dysponuje pracownikami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności: a. kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), b. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), c. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), Uwaga: (W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, których Wykonawca nie zatrudnia, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł. 4. Zapoznał się z lokalizacją planowanej inwestycji i nie wnosi zastrzeżeń oraz akceptuje wzór umowy (załącznik nr 8), 5. Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót objętych zamówieniem. 6. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona akceptacji warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt. 6.7 SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż Wykonawca spełnia wymienione warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z właściwego rejestru prowadzonego przez Sąd albo wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w tym przynajmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy i kierowników robót (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 5. Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy. 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Podpisany załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 9. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-2 i 8 składa oddzielnie każdy z podmiotów. - w przypadku udzielenie zamówienia Wykonawcom występującym wspólnie, przed podpisaniem umowy, są oni zobowiązani przedstawić umowę regulującą zasady ich współpracy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.czwarteliceum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach