Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Aleje Jana Pawła II 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6773333 , fax. 084 6386669
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Aleje Jana Pawła II 10 10
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6773333, fax. 084 6386669
REGON: 00605013400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych budowlanych schodów do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, wiaty oraz wymiany 2 szt. bram wjażdowych i remontu 2 szt. drzwi aluminiowych na estakadzie dojazdowej do SOR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlanych schodów do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, wiaty oraz wymiany 2 szt. bram wjażdowych i remontu 2 szt. drzwi aluminiowych na estakadzie dojazdowej do SOR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosci 1 500,00 złotych za całość przedmiotu zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: a) muszą wykazać w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację trzech robót o łącznej wartości 200 000,00 złotych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. b) muszą dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy wpisany był na odpowiednią listę prowadzoną przez samorząd zawodowy (zgodnie z zapisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają zobowiązania na poziomie nie wyższym od wartości majątku (aktywów), b) brak zastrzeżeń biegłego rewidenta, co do możliwości kontynuowania działalności w przyszłości - jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tych warunków będą dokumenty i oświadczenia złożone w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, w związku z art. 44. 2. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 1. SIWZ: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 2 SIWZ: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji trzech robót o łącznej wartości 200 000,00 złotych. Wszystkie wymienione w przedmiotowym wykazie roboty muszą być potwierdzone dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 2. Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy wymaganych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 ze zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednią osobą również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniejszych równoważnych przepisów. 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę - stosownie do postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 3. SIWZ: 1. Bilans wraz z opinią biegłego rewidenta za rok obrotowy 2008, jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zobowiązania i należności - za rok obrotowy 2008. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie II. 4. SIWZ: 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/RBP/12/2016
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja Zespołu Poradni Specjalistycznych
Dodano: 2016-06-10 - Modernizacja zespołu poradni specjalistycznych w bloku 1D wysoki parter
Dodano: 2016-05-13 - Modernizacja pomieszczeń szpitala oraz budynku magazynu medycznego.
Dodano: 2016-04-13 - Modernizacja i adaptacja pomiesczeń po Aptece szpitalnej na Oddział Ginekologii
Dodano: 2016-03-21 - Modernizacja pomieszczeń po Laboratorium Mikrobiologii na Aptekę Szpitalną
Dodano: 2015-09-28 - PRZEBUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO 6 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ - SP ZOZ W DĘBLINIE, UL. SZPITALNA 2
Dodano: 2015-05-29 - Dostosowanie pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia
Dodano: 2015-05-25 - Wykonanie systemu oddymiania w budynku hotelowo - administracyjnym
Dodano: 2014-10-31 - Wykonanie systemów oddymiania wraz z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych klatek schodowych w pawilonach Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy
Dodano: 2014-05-27