Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Program Bogdanka - Przebudowa dróg powiatowych o nr 2013L i 1716L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7523082/83
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej
    Al. Jana Pawła II 95 95
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7523082/83
    REGON: 43102947000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Program Bogdanka - Przebudowa dróg powiatowych o nr 2013L i 1716L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Program Bogdanka - Przebudowa dróg powiatowych o nr 2013L i 1716L wraz z przebudową skrzyżowania w m. Nadrybie poprzez budowę ronda,tj. zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem robót w zakresie: 1) badania kwalifikacyjne gruntów 2) zagęszczenie gruntu (koryto, podłoże, nasyp itp.) 3) badanie kruszyw na podbudowę 4) zagęszczania podbudowy 5) akceptacja receptur na betony i masy bitumiczne 6) badania mas z nawierzchni ( warstwa wiążąca i ścieralna) 7) pomiar równości warstwy ścieralnej 8) opracowanie elaboratów odbiorowych 2. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym: a) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego i administracji budowlanej, b) zgłoszenie zakończenia robót, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, wskazana ilość dni roboczych na budowie -minimum 12 dni w miesiącu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie inwestora, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 7) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 9) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 11) udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 12) organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzania protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (wykonawcy i inwestorowi) w terminie 5 dni po naradzie oraz prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z wykonawcą, 13) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami, 14) składanie inwestorowi pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową we współpracy z wykonawcą robót, będących nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez inspektora nadzoru, 15) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora, 16) sprawdzanie miesięcznych zestawień wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty, 17) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 18) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 19) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 20) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 21) Żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, 22) dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, 23) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 24) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez wykonawcę, 25) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 26) inspekcja laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań, 27) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł, b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, c) akceptowanie receptur i technologii zgodnie wymaganiami ST, d) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, e) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości, 28) wykonywanie w ramach prowadzonego nadzoru, bez dodatkowego wynagrodzenia, sprawdzających badań laboratoryjnych inwestycji zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w zakresie przewidzianym dla inspektora nadzoru (badania laboratoryjne wykonać należy w laboratorium polowym zorganizowanym na placu budowy dla badań podstawowych oraz badań specjalistycznych, w laboratorium stałym własnym lub wynajętym), 29) wykonanie pomiarów i badań laboratoryjnych do opracowania elaboratów końcowych, ewentualnie zlecenia tych czynności niezależnemu laboratorium akceptowanemu przez inwestora i dokonanie oceny wyników badań pomiarów, 30) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 31) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 32) poświadczenie terminu zakończenia robót, 33) sprawdzanie prawidłowości ustalenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 34) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 35) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 3. Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego. 1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy, 2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania. 4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. nadzorowali roboty w zakresie przebudowy drogi o wartości brutto min. 10 mln zł, 3) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania i nadzorowania robót drogowych bez ograniczeń, legitymującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziałach VI i X niniejszej SIWZ - za pomocą formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, w tym wykazanie co najmniej jednej usługi w zakresie nadzorowania przebudowy drogi o wartości robót brutto min. 10 mln zł brutto, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ, z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych bez ograniczeń oraz, że posiadają aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpleczna.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach