Przetargi.pl
Dostosowanie pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 68 18 020 , fax. 84 6818792
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy
    ul. Klasztorna 4 4
    22-463 Radecznica, woj. lubelskie
    tel. 84 68 18 020, fax. 84 6818792
    REGON: 00029104900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura społeczna, Działania 8.3. Ochrona zdrowia i współfinansowany ze środków europejskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie śluz szatniowych, izolatek, pomieszczeń porządkowych, brudowników na trzech kondygnacjach oraz pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych na parterze Pawilonu Głównego, a także wykonanie szybów windowych wraz z zakupem i montażem dźwigów przystosowanych do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w Pawilonie Nowym oraz budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla Psychicznie Chorych Oddział I. W przypadku zadań, które dotyczą zakupu i montażu dźwigów przystosowanych do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru technicznego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlano-wykonawczym, 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarem robót, 4) obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną. 3.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy: 1) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp i p.poż., zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 2) wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów własnych, fabrycznie nowych, posiadających stosowne atesty, certyfikaty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, wskazanych w projekcie i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz.U. 2014 poz. 883) oraz zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); 3) zorganizowanie zaplecza robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt, utrzymania go w należytym porządku; 4) poniesienie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej; 5) ponoszenie kosztów wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.); 6) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 7) przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (ppoż., ochrony mienia) i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót. 4.Ze względu na wysokie walory zabytkowe, architektoniczne i historyczne Pawilon Główny (dawniej gimnazjum w zespole klasztornym OO. Bernardynów w Radecznicy) został wpisany decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 27 lipca 1978r. do rejestru zabytków pod pozycją A/187 (obecnie to numer rejestru A/1305) i podlega prawnej ochronie konserwatorskiej. 5.Wykonawca będzie wykonywał pracę w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania Szpitala. 6.Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45215140-0, 45453000-7, 45313100-5, 45223000-6, 45320000-6, 45260000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45232400-4, 45430000-0. 7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty jak również zaoferowane urządzenia będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 8.Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, projektem budowlano-wykonawczym oraz przedmiarem robót, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 9.Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Części zamówienia stanowią: 1/ Zadanie Nr I - Remont pomieszczeń nowoprojektowanych na trzech kondygnacjach Pawilonu Głównego - śluzy szatniowe, izolatki, pomieszczenia porządkowe, brudowniki oraz pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych na parterze. 2/ Zadanie Nr II- Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w Pawilonie Nowym. 3/ Zadanie Nr III- Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla Psychicznie Chorych Oddział I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 28 000,00 zł (dwadzieścia osiem tysięcy złotych zero groszy) za całość przedmiotu zamówienia. Wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: 1. Zadanie Nr I - Remont pomieszczeń nowoprojektowanych na trzech kondygnacjach Pawilonu Głównego - śluzy szatniowe, izolatki, pomieszczenia porządkowe, brudowniki oraz pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych na parterze. ?- 10 000,00 zł 2. Z Zadanie Nr II - Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w Pawilonie Nowym. ?- 10 000,00 zł 3. Z Zadanie Nr III - Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dźwigu przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego dla Psychicznie Chorych Oddział I. ?- 8 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radecznica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach