Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo – budowlanych w pomieszczeniach użytkowanych przez Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeszczach

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 728 500
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 327 728 500
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo – budowlanych w pomieszczeniach użytkowanych przez Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeszczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem robót remontowo – budowlanych w pomieszczeniach użytkowanych przez Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeszczach dofinansowane z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach programu „Małopolskie remizy”. Lokalizacja: 32-620 Brzeszcze ul. Piastowska 39. Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze – miasto, obręb: 0001 Brzeszcze, działka o nr. ew. 4330 i 4332. W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: 1. Przebudowę sanitariatów w części bojowej w zakresie: a) poszerzenie otworów drzwiowych z nowymi nadprożami do pomieszczenia sanitariatu i pomieszczenia porządkowego, b) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego do sanitariatu od strony dojścia do kotłowni, c) wyburzenie istniejącego wyposażenia sanitariatów oraz montaż nowego d) skucie istniejących płytek i posadzek oraz wykonanie nowych, e) wyburzenie istniejącej oraz wykonanie nowej ścianki działowej między sanitariatami wraz z przeniesieniem grzejnika, f) wykonanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej, elektrycznej i sanitarnej. 2. W zakresie dostosowania budynku do przepisów ochrony pożarowej: a) wymianę drzwi wewnętrznych w części bojowej (klatka „B”): • wyburzenie drzwi przed schodami prowadzącymi na piętro, • wykonanie ścianki oddzielającej strefy pożarowe o odporności ogniowej EI30 wraz z montażem drzwi o odporności ogniowej EI30, • montaż drzwi o odporności ogniowej EI 30 wraz z ościeżnicami oddzielających korytarz prowadzący do kotłowni, • poszerzenie otworów drzwiowych oraz wymiana drzwi prowadzących do pomieszczeń 1.06, 1.07, 1.08, 1.09, zgodnie z projektem, • wymiana drzwi wraz z ościeżnicami na drzwi o odporności ogniowej EI 30 oddzielającą klatkę schodową od sali bankietowej, b) wymiana drzwi w części użytkowej (klatka „A”): • wymiana drzwi wraz z ościeżnicami do pomieszczenia 1.16 na drzwi o odporności ogniowej EI 30, • wymiana drzwi do pomieszczenia kuchni (2.06) na drzwi o odporności ogniowej EI 30 oraz wymiana drzwi na salę bankietową (2.02) na drzwi o odporności ogniowej EI 30, c) remont ścian i sufitów zejścia do piwnicy w części bojowej (ochrona narożników, wyrównanie ścian, tynkowanie, malowanie). 3. Montaż klap oddymiających wraz z instalacją: a) wykonanie otworów w istniejących warstwach dachu pod klapy dymowe (klatka „A” i „B”), b) wykonanie konstrukcji pod klapy dymowe wg projektu, c) dostawa i montaż klap dymowych, d) zabudowa ściankami g-k EI 30 przestrzeni (komina) od poziomu stropu do poziomu dachu klapy dymowej e) uzupełnienie poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, f) malowanie klatek schodowych, g) montaż włazu EI 30 w poziomie stropodachu w celu wydzielenia poddasza użytkowego, h) montaż centrali oddymiania typu AFG-2004 wraz z ręcznym przyciskiem oddymiania RPO-01, ręcznym przyciskiem przewietrzania PP-20, optyczną czujką dymu MPD 821, wraz z niezbędnym okablowaniem zgodnie z projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach