Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Ludowego Klubu Sportowego „Pomowiec” w Jawiszowicach

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 728 500
  • Data zamieszczenia: 2019-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 327 728 500
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Ludowego Klubu Sportowego „Pomowiec” w Jawiszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku Ludowego Klubu Sportowego „Pomowiec” w Jawiszowicach wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony pożarowej. Lokalizacja: Jawiszowice, ul. Kusocińskiego 2 Jednostka ewidencyjna: Brzeszcze – obszar wiejski, obręb: 001 Jawiszowice, działka o nr. ew. 742/15. Zakres obejmuje roboty budowlane tj.: W zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia wyodrębnia się: 1. W zakresie zmiany sposobu użytkowania dotychczasowej sali wielofunkcyjnej na piętrze - wykonanie szatni dla dziewcząt z węzłem sanitarnym i wyposażeniem - wykonanie szatni dla chłopców z węzłem sanitarnym i wyposażeniem - wykonanie szatni dla sędziów z węzłem sanitarnym i wyposażeniem - wykonanie pralni i suszarni z wyposażeniem - wykonanie pokoju pierwszej pomocy z wyposażeniem - wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o, elektrycznej - wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę wentylacyjną - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła 2. W zakresie dostosowania budynku do przepisów ochrony pożarowej - wymianę drzwi wejściowych do budynku na drzwi o szerokości 1,2m, - wyposażenie drzwi do toalet ogólnodostępnych na parterze budynku w samozamykacze, - wydzielenie pożarowe i zamknięcie kondygnacji podziemia drzwiami EI30, - przesunięcie balustrady na zewnętrznej klatce schodowej poza jej obrys, co spowoduje poszerzenie spocznika do wymaganej szerokości 1.5m, - zamontowanie do istniejącego stropu nad pierwszym piętrem płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie stalowym w klasie odporności ogniowej EI 30; - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego wraz z autonomicznymi czujkami dymu dla piętra; - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego wraz z autonomicznymi czujkami dymu dla parteru zgodnie z odrębnymi opracowaniami: pt.” Projekt instalacji oświetlenia awaryjnego" opracowany przez mgr inż. Roberta Głąba projektanta specjalności instalacyjnej oraz mgr inż. Piotra Kosowskiego specjalistę ds. zabezpieczeń ochrony ppoż. oraz „Projekt rozmieszczenia czujek autonomicznych„ opracowany przez mgr inż. Piotra Kosowskiego; - podwojenie ilości sprzętu gaśniczego w budynku-jedna jednostka sprzętu 2kg /3dm3 na każde 50m2 powierzchni strefy pożarowej; - opracowanie i zatwierdzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach