Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6221010 , fax. 012 6371063
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
ul. Włościańska 4 4
30-138 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6221010, fax. 012 6371063
REGON: 35157927000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót naprawczo - konserwacyjnych na drogach powiatowych powiatu krakowskiego w roku 2010 z podziałem na 3 Zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest awaryjne wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych przy drogach powiatowych na terenie powiatu krakowskiego w 2010 r. z podziałem na 3 Zadania, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych - zał. nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - wykażą się doświadczeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, tj. - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale II ust. II SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno - finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg załączonego wzoru wraz z formularzem cenowym zał. nr 1 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu, warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 4 do SIWZ. 5). wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy lub kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował, posiadającego kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami drogowymi na załączniku nr 3 do SIWZ. 6). Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7). Dokumenty potwierdzające, że Kierownik budowy lub Kierownik robót posiada wymagane uprawnienia takie jak: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi. - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o określonym w nim terminie ważności. 8). polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9). Wypełniony Formularz Cenowy zał. nr 1 10).Wypełniony załącznik nr 5 ( podwykonawcy ) / jeżeli dotyczy /. 11). Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krzeszowice
Dodano: 2016-05-12 - Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2016 roku
Dodano: 2016-05-06 - Remont po powodzi dróg gminnych
Dodano: 2016-04-19 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Łącko
Dodano: 2016-02-11 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
Dodano: 2016-02-11 - Bieżąca konserwacja i naprawa dróg gminnych na rok 2016
Dodano: 2016-02-03 - Naprawy, remonty i bieżące utrzymanie dróg leśnych, szlaków zrywkowych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2016
Dodano: 2016-02-03 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2016
Dodano: 2016-01-20 - Utrzymanie nawierzchni brukowych jezdni i chodników
Dodano: 2015-11-05 - Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg publicznych gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Oświęcim, chodników, parkingów, placów i zjazdów o nawierzchni asfaltowej lub tłuczniowej oraz utrzymanie korony wału przeciwpowodziowego w 2016r. w ramach zadania pn. /Utrzymanie nawierzchni dróg, ciągów pieszych, drogowych obiektów inżynierskich./
Dodano: 2015-11-05