Przetargi.pl
prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków w Wiśniowej na okres dwuletni

Urząd Gminy w Wiśniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-412 Wiśniowa, Wiśniowa 441
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2714552 w. 38 , fax. (012) 271 45 50
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wiśniowej
    Wiśniowa 441 441
    32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie
    tel. 012 2714552 w. 38, fax. (012) 271 45 50
    REGON: 00055079800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków w Wiśniowej na okres dwuletni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie eksploatacji mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej o przepustowości 210 m3/dobę (max. 315m3/dobę) na okres dwóch lat, tj. od dn. 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r. Wymagany zakres świadczonych usług: 1) przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji, 2) przyjęcie ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym w ilości i o parametrach określonych w pozwoleniu wodno-prawnym wydanym przez Starostę Myślenickiego z dn. 01.09.2003 roku, 3) mechaniczne i biologiczne oczyszczenie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni do parametrów określonych w pozwoleniu wodno-prawnym, 4) odwadnianie osadu nadmiernego, 5) utrzymanie zieleni niskiej w granicach ogrodzenia, 6) wykonanie czynności konserwacji urządzeń tj. wymiany olejów i smarów, filtrów sprężarki itp. 7) zatrudnienie pracowników obsługi, 8) interpretacja wyników badań analitycznych i dokonywanie wymaganych regulacji i prób technologicznych, 9) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej stosownie do instrukcji obsługi, 10) typowanie urządzeń do remontów oraz określanie zakresu i kosztów remontów, 11) przygotowanie, zabezpieczenie i wykonanie prac niebezpiecznych z użyciem własnego sprzętu zgodnie z Dz. U. Nr 96 poz. 438 z dn. 1.10.1993 r. (za zgodą Zamawiającego), 12) współdziałanie z Gminą we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją, a zwłaszcza w opracowaniu planów remontów i modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zaleceń WIOŚ, PIP, PIS, 13) zagospodarowanie powstających osadów ściekowych stosownie do Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Wiśniowa wraz z Planem Gospodarki Odpadami oraz Programu zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej w Wiśniowej - przyjętego przez Starostwo Powiatowe w Myślenicach, 14) prowadzenie ewidencji i pisemne przekazywanie do Urzędu Gminy Wiśniowa informacji o wytwarzanych i przekazywanych odpadach stosownie do obowiązujących przepisów o odpadach oraz o przepływie ścieków w danym półroczu do dnia 10-tego każdego miesiąca po zakończeniu półrocza, a za dany rok, informacji o rocznym przepływie ścieków, jego składzie, BZT5, CHZT, zawiesinie i innych (odpady skratek, odpady ściekowe) - do dnia 10 stycznia roku następnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia dobowego obciążenia oczyszczalni ścieków poprzez budowę nowych przyłączy kanalizacyjnych do wysokości przepływu ścieków określonej w pozwoleniu wodno-prawnym, co nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia za eksploatację oczyszczalni ścieków. Zamawiający wymaga by Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zatrudnił na umowę o pracę pracowników niezbędnych do obsługi oczyszczalni ścieków. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904810002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie będzie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1165 z późn. zm.) oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonaia zmówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych poodmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonania przedmiotowej dostawy w Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 2). Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 3). Dla spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć dokumenty, od co najmniej jednego zamawiającego, dla którego prowadził eksploatację mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 100 m3/dobę, 3). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Dla spełnienia tego warunku wymagane jest by Wykonawca dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia: - świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie eksploatacji urządzeń, sieci i instalacji wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną, o napięciu do 1kV, a także AKP oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji w/w, - świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie dozoru urządzeń, sieci i instalacji wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną, o napięciu do 1kV, a także AKP oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji w/w, - świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie dozoru urządzeń zużywających ciepło, paliwa stałe i płynne oraz przetwarzających ciepło, Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9.2 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu. 9.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu winien on złożyć dokument równoważne, odpowiadające polskim dokumentom zgodnie z § 2 i § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.ug-wisniowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach