Przetargi.pl
Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/8-2015/DTI

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS w Lublinie, oznaczenie sprawy: PN/8-2015/DTI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS w Lublinie, z podziałem na poniżej wymienione części, we wskazanych lokalizacjach: 1) część nr 1: _Roboty malarskie w Domu Studenta AMOR_, przy ul. I. Radziszewskiego18, w Lublinie, 2) część nr 2: _Roboty malarskie w Domu Studenta BABILON_, przy ul. I. Radziszewskiego17, w Lublinie, 3) część nr 3: _Roboty malarskie w Domu Studenta FEMINA_, przy ul. Langiewicza 20, w Lublinie, 4) część nr 4: _Roboty malarskie w Domu Studenta GRZEŚ_, przy ul. Langiewicza 24, w Lublinie, 5) część nr 5: _Roboty malarskie w Domu Studenta HELIOS_, przy ul. Czwartaków 13, w Lublinie, 6) część nr 6: _Roboty malarskie w Domu Studenta JOWISZ_, przy ul. Langiewicza 5, w Lublinie, 7) część nr 7: _Roboty malarskie w Domu Studenta ZANA_, przy ul. Zana 11, w Lublinie. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załącznikach nr 1.1÷1.7 do SIWZ (odpowiednio dla części)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla części nr 1 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych PLN), 2) dla części nr 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych PLN), 3) dla części nr 3 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych PLN), 4) dla części nr 4 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych PLN), 5) dla części nr 5 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych PLN), 6) dla części nr 6 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych PLN), 7) dla części nr 7 - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych PLN), przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: _Wadium w postępowaniu na wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich, oznaczenie sprawy: PN/8-2015/DTI, część nr ..._; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3 Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6 Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 7 Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8 Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekt środowiskowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach