Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont ciągów komunikacyjnych oraz demontaż ogrodzenia i schodów prowadzących do wartowni OWC budynek nr 27 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 14 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Naprawa i konserwacja kominów w kotłowni nr 1 budynek nr 6 w JW 5701 m. Skwierzyna

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont ciągów komunikacyjnych oraz demontaż ogrodzenia i schodów prowadzących do wartowni OWC budynek nr 27 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 14 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Naprawa i konserwacja kominów w kotłowni nr 1 budynek nr 6 w JW 5701 m. Skwierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne polegające na: Część I: Remont ciągów komunikacyjnych oraz demontaż ogrodzenia i schodów prowadzących do wartowni OWC budynek nr 27 w JW 5701 m. Wędrzyn; Część II: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 14 w JW 5700 m. Międzyrzecz; Część III: Naprawa i konserwacja kominów w kotłowni nr 1 budynek nr 6 w JW 5701 m. Skwierzyna. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Część I: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (przy budynku nr 27 - rozebranie ogrodzenia z paneli stalowych ogrodzeniowych wraz z cokołem betonowym, placu betonowego oraz schodów zewnętrznych betonowych z murkami oporowymi, chodników betonowych, przy budynku nr 3 - schodów z płyt granitowych z murkiem oporowym z kamienia naturalnego, części chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm), - roboty budowlane (przy budynku nr 27 - wykonanie nowych schodów z kostki betonowej na podbudowie betonowej, wykonanie nowych chodników z kostki betonowej oraz opaski (częściowej przy budynku z kostki betonowej), przy budynku nr 3 - wykonanie nowych schodów zewnętrznych (w/g załączonego rysunku), - roboty ziemne (uzupełnienie żwirem-ziemią po rozebranych elementach betonowych z posianiem trawy wyrównanie poziomu gruntu), - wywóz i utylizacja gruzu. Część II: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe; wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych, skucie tynków zewnętrznych elewacji (baranek cementowy), skucie wystających części parapetów ceglanych, rozebranie zmurszałego parapetu ceglanego, rozszklenie otworów okiennych w ramach z kątowników metalowych, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, - roboty dekarskie; uzupełnienie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej holenderki, - roboty malarskie zewnętrzne; malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową, miniowanie i dwukrotne malowanie farbami olejnymi ram okiennych z kątowników metalowych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi wrót stalowych, - roboty stolarskie; montaż nowej stolarki drzwiowej aluminiowej zgodnie z wymogami Zamawiającego, - roboty szklarskie; szklenie ram metalowych, - murarsko-tynkarskie; wykonanie tynków zewnętrznych kat. III na ścianach i na ościeżach okiennych i drzwiowych, wykonanie wylewek betonowych pod parapety, wykonanie parapetu z cegły klinkierowej pełnej, - roboty oczyszczające budynku; czyszczenie i impregnacja elewacji budynku z cegły, - roboty malarskie wewnętrzne; wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, odnowienie malatury wskazanych pomieszczeń parteru, malowanie lamperii farbą olejną dwukrotnie z dwukrotnym szpachlowaniem, dwukrotne malowanie ościeżnic drzwiowych, grzejników i rur wodociągowych, Część III: Zakres przedmiotu zamówienia: - wykonanie rusztowania przy kominach, - wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu, - rozebranie obróbek blacharskich przy kominach, - przemurowanie kominów z cegieł, - montaż obejmy kominowe ze stali nierdzewnej (odtworzenie), - wykucie otworów i wmurowanie wyczystek, - przełożenie pokrycia z układanej podwójnie w koronkę na zaprawie dachówki, - wykonanie obróbek blacharskich przy kominach, - wykonanie czap kominów, - uzupełnienie poziomych ław kominiarskich, - tynkowanie kominów na strychu (wymiana), - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - demontaż i montaż włazów dachowych, - przemurowanie przewodów kominowych - sprawdzenie przewodów, - wykonanie instalacji odgromowej kominów i pomiarów, - protokólarny odbiór przez Zakład kominiarski, - wywiezienie gruzu spryzmowanego i utylizacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarach robót ( załącznik nr 9, 10, 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : - dla części I - 3.600,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sześćset złotych - 00/100); - dla części II - 1 800,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych - 00/100); - dla części III -1 800,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych - 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony - roboty konserwacyjne polegające na: - * Część I: Remont ciągów komunikacyjnych oraz demontaż ogrodzenia i schodów prowadzących do wartowni OWC budynek nr 27 w JW 5701 m. Wędrzyn; - * Część II: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 14 w JW 5700 m. Międzyrzecz; - * Część III: Naprawa i konserwacja kominów w kotłowni nr 1 budynek nr 6 w JW 5701 m. Skwierzyna. *niepotrzebne skreślić Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. do 06.07.2015r. do godz. 09:45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: terminwykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach