Gmina Kożuchów ogłasza przetarg
- Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Rynek 1A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 355 59 40 , fax. 68 355 28 68
- Data zamieszczenia: 2016-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kożuchów
ul. Rynek 1A 1A
67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
tel. 68 355 59 40, fax. 68 355 28 68
REGON: 97077032700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Kożuchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Kożuchowie przy ul. Chopina 11. Inwestycja obejmuje: - budowę boiska wielofunkcyjnego do gry w mini piłkę nożną oraz w tenisa o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni 1 624,00m2; - budowę boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do gry w kosza i w siatkówkę o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 493,00m2; - budowę piłkochwytów o wysokości 4 metrów i długości 228mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dokumentacja projektowa). W zakres inwestycji wchodzi także: 1)Wycinka i karczowanie drzew - 13 sztuk. 2)Utylizacja materiałów rozbiórkowych: Odpady powstałe w wyniku robót budowlanych Wykonawca powinien zutylizować zgodnie z: - ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2013roku, poz. 1232 z późniejszymi zmianami), - ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 z późniejszymi zmianami) Przedmiot zamówienia należy wykonać: 1)zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ; 2)zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami; 3)z należytą starannością; 4)terminowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49 9673 0007 0000 0000 1007 0006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (nie zszywać z ofertą). 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwaracji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont ciągów komunikacyjnych oraz demontaż ogrodzenia i schodów prowadzących do wartowni OWC budynek nr 27 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Naprawa elewacji, pomieszczeń budynek nr 14 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część III: Naprawa i konserwacja kominów w kotłowni nr 1 budynek nr 6 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2015-06-19 - Naprawa wyłomów - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2015-01-16 - ROZBIÓRKA KOMINA I BUDYNKU BYŁEJ KOTŁOWNI ORAZ BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. JASKÓŁCZEJ W ZIELONEJ GÓRZE NA DZIAŁCE NR 27/17; 27/15, 24, 28, OBR. 28
Dodano: 2014-10-17 - Zagospodarowanie terenu stadionu miejskiego przy ul. 22 Lipca w Lubsku
Dodano: 2014-05-05 - Przebudowa i adaptacja pałacu do wymogów ochrony pożarowej.
Dodano: 2013-08-30 - Rozbiórka budynków niemieszkalnych w Brzózce 50 wraz z wykonaniem przyłączy.
Dodano: 2013-06-07 - Budowa mostu na rzece Obrze w ciągu drogi gminnej 000240 F z rozbiórką istniejącego mostu na rzece Obrze na działkach nr : 143, 83/2, 132, 144/3, 147/21, 146 w Starym Dworkugm. Bledzew w ramach Programu Operacyjnego Ryby na lata 2007-2013, Oś 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
Dodano: 2012-11-07 - Zwodociągowanie Doliny Noteci - etap IV Brzezinka
Dodano: 2012-08-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F Jasień - Zabłocie na odcinku od km 4+000 do km 7+825.
Dodano: 2010-05-28 - Budowa sieci kanalizacji sanitarno-grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Kolsko oraz sieci wodociągowej dla miejscowości Tyrszeliny I i II etap
Dodano: 2010-02-24