Gmina Piława Górna ogłasza przetarg
- Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 324 934 , fax. 748 371 386
- Data zamieszczenia: 2020-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
ul. Piastowska 69
58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
tel. 748 324 934, fax. 748 371 386
REGON: 52715000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych na I piętrze i w piwnicy budynku przedszkola w ramach zadania pn.: Remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu Publicznym ,,Tęczowa Kraina” w Piławie Górnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową na I piętrze budynku przedszkola w Piławie Górnej przy ul. Adama Mickiewicza 5, obejmujących remont instalacji elektrycznej (WLZ), gniazd i oświetlenia, instalacji LAN, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, montaż rozdzielnic. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) roboty demontażowe, wykucie bruzd pod przewody, montaż przewodów instalacji, gniazd wtykowych, włączników oraz pozostałego osprzętu, zamurowanie i zaprawienie bruzd. Uwaga. Roboty uciążliwe, w szczególności wykuwanie bruzd, winny być wykonywane w godzinach popołudniowych w uzgodnieniu z dyrekcją przedszkola. Roboty instalacyjne wykonywane na I piętrze należy wykonać w pierwszej kolejności realizacji robót. 2) Wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów i sprawdzeń. 2. Wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola w Piławie Górnej przy ul. Adama Mickiewicza 5, obejmujących montaż domofonów. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, nie mniej niż 28 m. 2) Zaprawianie bruzd , nie mniej niż 28 m. 3) Przebijanie otworów w ścianach lub stropach – śr. Rury do 40 mm, nie mniej niż 4 otwory. 4) Montaż przewodów wtynkowych typu YTDY 8x05, nie mniej niż 48 m. 5) Mocowanie aparatów o masie do 2,5 kg – 6 szt. 6) Uruchomienie instalacji domofonowej w całym budynku przedszkola. 7) Wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów i sprawdzeń. 3. Wykonanie robót budowlanych, na I piętrze budynku przedszkola w Piławie Górnej przy ul. Adama Mickiewicza 5, obejmujących wymianę 9 szt. drzwi wewnętrznych; po wymianie światło otworu drzwiowego nie mniej niż 90 cm. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) Osadzenie ościeżnic o powierzchni otworu do 2 m2. 2) Wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2. 3) Wykucie bruzd 1x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, nie mniej niż 6 m. 4) Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, pełne jednoskrzydłowe wykończone fabrycznie, zaopatrzone w klamki bezpieczne i zamki zamykane na klucz. Kolorystyka i model drzwi do ustalenia z dyrekcją przedszkola. 4. Wykonanie robót malarskich na I piętrze budynku po zakończeniu robót instalacyjnych i montażowych. Kolorystyka użytych do malowania farb do uzgodnienia z dyrekcją przedszkola. W piwnicy tylko zamurowanie i zaprawienie bruzd. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i sufitach z pow. nie mniejszej niż 30 m2. 2) Wykonanie nowych tynków wewnętrznych zwykłych kat III na ścianach i sufitach na pow. nie mniejszej niż 30 m2. 3) Zabezpieczenie podłóg folią na pow. nie mniejszej niż 423 m2. 4) Wykonanie gładzi szpachlowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach o pow. nie mniejszej niż 1534 m2. 5) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów o pow. nie mniejszej niż 423 m2. 6) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian o pow. nie mniejszej niż 1111 m2. 7) Dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian o pow. nie mniejszej niż 667 m2. 5. Wykonanie robót budowlanych, obejmujących montaż jednoskrzydłowych drzwi aluminiowych – 4 szt. o pow. 7,2 m2. 6. Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową w piwnicy budynku przedszkola w Piławie Górnej przy ul. Adama Mickiewicza 5, obejmujących remont instalacji elektrycznej (WLZ), gniazd i oświetlenia, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, montaż rozdzielnic. Zakres robót w szczególności obejmuje: 1) roboty demontażowe, wykucie bruzd pod przewody, montaż przewodów instalacji, gniazd wtykowych, włączników oraz pozostałego osprzętu, zamurowanie i zaprawienie bruzd. 2) Wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów i sprawdzeń. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji Umowy, wykonujące czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 2) Czynności, o których mowa w ust.1 obejmują: a) roboty instalacyjne; b) roboty malarskie. 3) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 4) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności wymienione w ust. 2, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 5) Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 2 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 6) Kopie umów, o których mowa w ust. 5 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7) Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 4 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 2 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 2 na podstawie umowy o pracę. 8) W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 4 i ust. 5 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego. Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy dla części przedmiotu zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę. Projekt umowy powinien być zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10