Przetargi.pl
"Modernizacja korytarza oraz 2 toalet w AGRO obiekcie hotelowym w DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4"

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, Zwycięska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656, , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Zwycięska 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, , fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dodr.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja korytarza oraz 2 toalet w AGRO obiekcie hotelowym w DODR we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja korytarza oraz 2 toalet w AGRO obiekcie hotelowym w DODR we Wrocławiu przy ulicy Zwycięskiej 4 w celu przystosowania ciągów komunikacyjnych, sanitariatów wraz z sanitariatem dla osoby niepełnosprawnej do lepszego pełnienia swojej funkcji, zapewniając bezpieczeństwo i wygodę przyszłych użytkowników wskazanych pomieszczeń w budynku AGRO Obiekt Hotelowy w DODR we Wrocławiu. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1) rozebranie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokołami na korytarzu, 2) usunięcie farby olejnej z lamperii ścian korytarza, wypełnienie ubytków, przetarcie tynków, montaż instalacji elektrycznej oraz wykonanie gładzi na ścianach korytarza, malowanie ścian korytarza, 3) demontaż i montaż nowego włazu do kanalizacji w korytarzu, 4) położenie nowych płytek na posadzce korytarza wraz z cokołami, 5) modernizacja toalet, w tym przystosowanie jednej toalety do korzystania przez osoby niepełnosprawne, wraz z wykonaniem niezbędnych robot budowlanych: demontaż grzejników c.o., oświetlenia, armatury sanitarnej, zbicie płytek ceramicznych, naprawa sufitów i ścian, demontaż i montaż drzwi wejściowych, demontaż i montaż nowego włazu do kanału technologicznego, położenie nowych płytek ceramicznych, montaż sufitu podwieszanego, oświetlenia z osprzętem elektrycznym (gniazda wtykowe, włączniki itp.), montaż grzejników c.o., armatury sanitarnej z podłączeniem do kanalizacji, malowanie, uszczelnienie czterech murowanych przewodów wentylacyjnych na całej wysokości z wyprowadzeniem wylotów kominów ponad dach. Roboty Budowlane, które są przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w: 1) projekcie wykonawczym, 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - zwane w dalszej części ,,dokumentacją” i stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz na warunkach określonych we wzorze umowy ( Załącznik nr 6 do SIWZ). Dołączony przedmiar ma charakter pomocniczy i ma na celu ułatwienie wyceny robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto na część, na którą Wykonawca składa ofertę, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację jakie czynności Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeśli dotyczy) b) Oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 i 5 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) c)Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach