Przetargi.pl
Wykonanie robót drogowych i zagospodarowania terenu w ramach zadania inwestycyjnego nr 11608 pn. „Przebudowa budynku biurowo-sztabowego nr 1 dla potrzeb Centrum Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, Podchorążych
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Podchorążych 33
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 413 876/261 414 285, , fax. -
    REGON: 09057078200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót drogowych i zagospodarowania terenu w ramach zadania inwestycyjnego nr 11608 pn. „Przebudowa budynku biurowo-sztabowego nr 1 dla potrzeb Centrum Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego 11608 pn.: „Przebudowa budynku nr 1 dla potrzeb Centrum Doktryn i Szkolenia Sił Zbrojnych przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy ”. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem wykonanie robót budowlanych na podstawie aktualizacji projektu drogowego i zagospodarowania terenu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: − wykonanie nawierzchni drogowych istniejących polegające na wyprofilowaniu wykonanej wcześniej podbudowy z gruzu betonowego z recyklingu oraz wykonanie nawierzchni kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ustawieniem krawężników drogowych na ławie betonowej z oporem, − budowę nowych chodników o nawierzchni z kostki betonowej oraz placu postojowego dla pojazdów osobowych, − budowę odwodnienia powierzchniowego poprzez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku do istniejących i nowo wybudowanych wpustów deszczowych oraz powierzchniowo w tereny zieleni, − wybudowanie wpustów deszczowych i ich podłączenie do kanalizacji deszczowej, − dostosowanie rzędnych studni kanalizacji deszczowych do nowej niwelety drogi, − usunięcie karpin i korzeni po wycinkach drzew i krzewów, − wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, − wykonanie trawników dywanowych, − wykonanie małej architektury w formie altany i ławek, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: − wykonanie prac przygotowawczych, − zabezpieczenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, − wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, − wykonanie prac porządkowych, − zgłoszenie właściwemu organowi (UW) robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub zawiadomieniu WINB na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego o zakończeniu robót lub uzyskaniu decyzję o pozwoleniu na użytkowanie (o ile taka będzie wymagana), − przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko utylizacji odpadów powstałych przy realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkową ujął w cenie oferty, − opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na terenie kompleksu − odbiór końcowy i przekazanie przedmiotu umowy Zamawiającemu, − opracowanie dokumentacji powykonawczej zgonie z wytycznymi Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 4.4. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.5. formularz cenowy zawierający zestawienie wartości elementów oferty 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach