Przetargi.pl
„Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Trzemiętowie z częścią przedszkolną – polegająca na przebudowie istniejącej części przedszkolnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynków oświatowych dla potrzeb przedszkolnych”

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    Mrotecka 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Trzemiętowie z częścią przedszkolną – polegająca na przebudowie istniejącej części przedszkolnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynków oświatowych dla potrzeb przedszkolnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Trzemiętowie z częścią przedszkolną – polegająca na przebudowie istniejącej części przedszkolnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynków oświatowych dla potrzeb przedszkolnych”. 2. Zadanie obejmuje przystosowanie części parterowej i piwnicznej istniejącego budynku szkoły na potrzeby przedszkola z trzema oddziałami przedszkolnymi. Projektowane w budynku szkoły przedszkole będzie stanowić odrębną część istniejącego budynku szkoły, wydzielone pożarowo od pozostałej części budynku. W przedmiotowym budynku zmiana dotyczyć będzie wydzielenia trzyoddziałowego przedszkola z salami zajęć zlokalizowanymi w części parterowej budynku szkoły oraz z pomieszczeniami pomocniczymi dla funkcjonowania przedszkola w piwnicy budynku. Projektowane przedszkole zlokalizowane będzie na parterze szkoły - wejście do przedszkola realizowane jest z klatki schodowej i korytarza szkolnego (do którego prowadzi wejście główne do budynku szkoły od strony zachodniej). Projektowana przebudowa nie ingeruje zbytnio w konstrukcje nośną budynku. Konieczne będzie wykonanie kilku nadproży stalowych w istniejących ścianach. Układ stropów, podciągów żelbetowych, ścian zewnętrznych oraz kominów nie ulegnie zmianie. Z uwagi na przystosowanie parteru szkoły na potrzeby przedszkola trzyoddziałowego zmianie ulegnie układ pomieszczeń na parterze. Do prawidłowego funkcjonowania przedszkola niezbędne jest wykonanie szeregu nowych pomieszczeń: łazienek po jednej na oddział przedszkolny oraz jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych i jedna przeznaczona dla opiekunek przedszkolnych oraz rodziców - dostępna z korytarza projektowanego przedszkola, pomieszczenia administracyjnego, pomieszczenia socjalnego oraz jadalni z małą dwudzielną windą towarową - gastronomiczną do transportu posiłków przygotowywanych w pomieszczeniach zaplecza na potrzeby cateringu zlokalizowanego w piwnicach budynku oraz do transportu brudnych naczyń i sztućców do pomieszczenia zmywalni, zlokalizowanego w piwnicach. Szczegóły w opisie technologii przedszkola. Planowane roboty budowlano-montażowe obejmują: 1) wydzielenie z budynku szkoły części przeznaczonej na trzyoddziałowe przedszkole, zarówno konstrukcyjnie jak i pożarowo oraz instalacyjnie; 2) wykonanie przekuć w części ścian istniejących oraz wykonanie nowych układów ścian działowych wydzielających zaprojektowane pomieszczenia umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie przedszkola; 3) wykonanie aranżacji oraz wykonanie wykończenia projektowanych pomieszczeń w obrębie pomieszczeń przedszkola; 4) montaż wentylacji mechanicznej; 5) przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji zimnej oraz ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania; 6) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz oświetlenia awaryjnego; 7) wymiana części stolarki drzwiowej wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych; 8) zamontowanie na kondygnacji piwnic, parteru i piętra drzwi dymoszczelnych o odporności pożarowej EI 30S, 9) wymianę części stolarki okiennej na okna o wymaganej odporności pożarowej z klapą dymową oraz zamontowanie nawietrzaków w oknach i ścianach zewnętrznych. Wszystkie materiały stosowane do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty PZH. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ, przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, technologią wykonawstwa, przepisami BHP oraz "Warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych". Urządzenia montować zgodnie z DTR. Wszystkie instalacje powinny być wykonane zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa i spełniać obowiązujące przepisy i normy. 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 13 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający zapłatę wadium, oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach