Przetargi.pl
Wykonanie robót drogowych i ogólnobudowlanych w ramach zadania pn. "Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 05-802 Pruszków, ul. Partyzantów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7391384 , fax. 22 7391368
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
    ul. Partyzantów 2/4
    05-802 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7391384, fax. 22 7391368
    REGON: 000687617
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót drogowych i ogólnobudowlanych w ramach zadania pn. "Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie obejmuje wykonanie obiektów i robót budowlanych w ramach kompleksowej realizacji inwestycji pn. „Zmiana organizacji ruchu na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie”. Nie przewiduje się jakiegokolwiek ograniczania działalności Zamawiającego poza okresowymi wyłączeniami poszczególnych odcinków robót, niezbędnych do wykonania zamierzenia. Do obowiązków Wykonawcy robót należeć będzie opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego, projektu organizacji budowy i robót, ograniczeń, zabezpieczeń i objazdów, z uwzględnieniem zapewnienia prawidłowego dojazdu i dojścia do każdego istniejącego obiektu szpitala, bezpieczeństwa pacjentów, personelu i osób odwiedzających oraz karetek i pojazdów służbowych korzystających z oddziałów specjalnych. Inwestycja podyktowana jest koniecznością usprawnienia ruchu pracowników, pacjentów i osób odwiedzających, w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ułatwienia użytkowania. Zakres robót obejmuje: a) budowę: - portierni głównej wraz z wszystkimi instalacjami i urządzeniami, - parkingów z systemem parkingowym kontroli wjazdu i poboru opłat, - utwardzenia terenu (ciągów pieszo-jezdnych), - zjazdu publicznego, - obiektów małej architektury: ławki, kosze, wiaty na rowery, barierki, - przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku portierni, - instalacji wewnętrznej kanalizacji deszczowej wraz z zbiornikiem retencyjnym, służących odprowadzeniu wód opadowych z budynku portierni, parkingów i terenów utwardzonych, - instalacji wewnętrznej wodociągowej, służącej zaopatrzeniu budynku portierni w wodę użytkową, - instalacji wewnętrznej energetycznej, służącej zasilaniu budynku portierni, oświetlenia terenu i urządzeń użytkowych, - instalacji wewnętrznej oświetlenia terenu, - instalacji wewnętrznej teletechnicznej (sieci internetowej, monitoringu i sterowania urządzeniami użytkowymi oraz kontroli dostępu), b) rozbiórkę magazynu aptecznego, c) wycinkę istniejącego drzewostanu i innej roślinności oraz wykonanie nowych nasadzeń, d) roboty rekultywacyjne terenu, e) przebudowę: - istniejącego zjazdu publicznego, - ogrodzenia, - instalacji wodociągowej służącej zabezpieczeniu terenu w wodę do celów przeciwpożarowych. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia; 2) Załącznik nr 2.1 – Projekt budowlany wielobranżowy oraz projekty wykonawcze; 3) Załącznik nr 2.2 – Projekt rozbiórki obiektu: „Rozbiórka budynku nr 78 – Magazyn apteczny wraz z ogrodzeniem”; 4) Załączniki nr 2.3 – Przedmiary robót; 5) Załącznik nr 2.4 – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. III. Dokumenty i dokumentacja projektowo-przedmiarowa, tj. Załączniki nr 2.1 – 2.4 do SIWZ znajdują się na stronie: ftp://przetargi.tworki.eu, login: przetargi, hasło: Tworki@przetargi. Instrukcja pobierania plików z serwera ftp stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS S.A., nr rachunku: 69 1600 1374 1839 1479 2000 0004, przed upływem terminu składania ofert, z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr ZP/AM/12/2018”. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie dołączony do oferty. 4. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1814 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył całości z ofertą, tj. był nieponumerowany i niepołączony na stałe z ofertą. 6. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej właściwą formą wadium zostaje odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach