Przetargi.pl
Remont, przebudowa i docieplenie budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2

Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-100 Siedlce, Sądowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
    Sądowa 2
    08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
    REGON: 57150100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa i docieplenie budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont, przebudowa i docieplenie budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej (załączniki nr 1 a – 1h do SIWZ),w skład której wchodzą: 1) projekt budowlany; 2) projekty wykonawcze – Dokumentacja projektowa mebli; 3) pozostałe projekty wykonawcze; 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 5) przedmiar robót; 6) ostateczna decyzja o pozwoleniu na budowę. oraz w załączniku nr 9 do SIWZ – odpowiedź na pytania i zmiany dotyczące dokumentacji projektowej. Przedmiar robót jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Z uwagi na charakter wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018r., poz. 917), Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, pod kierownictwem kierownika budowy byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przez nich przedmiotu umowy. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób w stosunku, do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich wykonywane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2018r. poz. 917). Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem ofert, obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów (patrz Rozdział 7 ust. 9 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10 października 2018 r. do godz. 10.00, wnieść wadium w wysokości 561 000,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składnia ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kliku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK 65 1130 1017 0021 1001 2290 0004, z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu Zpn-261-3/18” .W treści przelewu należy podać nazwę Wykonawcy. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie (koszulce) wraz z ofertą. Nie należy zszywać dokumentu wadialnego na trwałe z ofertą. 8.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ustawy Pzp. bez obowiązku ich potwierdzania. 9. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja /poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta /poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (imię i nazwisko). 10. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia i sporządzonego w języku obcym Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone tłumaczenie. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ z tym zastrzeżeniem, iż podmiot, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja z rejestru powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty podmiotów trzecich, na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp następujących dokumentów: a) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ; b) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt. 2 ppkt. a) - c) SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 4. Oświadczenie o grupie kapitałowej (załączone do oferty tylko w przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej) według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami, do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub ustanawiające pełnomocnika dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach