Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie Przychodni Zdrowia nr 9 w Łodzi, ul. Libelta 16, wchodzącej w skład ZOZ-u Łódź-Bałuty, do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku z późniejszymi zmianami. ( Dziennik Ustaw Nr 213 poz. 1568)

Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6577970 , fax. 042 6577228
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty
    ul. Smugowa 6 6
    91-433 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6577970, fax. 042 6577228
    REGON: 00031331900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie Przychodni Zdrowia nr 9 w Łodzi, ul. Libelta 16, wchodzącej w skład ZOZ-u Łódź-Bałuty, do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku z późniejszymi zmianami. ( Dziennik Ustaw Nr 213 poz. 1568)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót budowlanych mających na celu dostosowanie Przychodni Zdrowia nr 9 w Łodzi, ul. Libelta 16, wchodzącej w skład ZOZ-u Łódź-Bałuty, do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku z późniejszymi zmianami. ( Dziennik Ustaw Nr 213 poz. 1568)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą obejmującą zakresem przedmiotowe zamówienie - i na potwierdzenie spełnienia tego warunku załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający dokument. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 - wg załącznika do SIWZ, - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w co najmniej trzech obiektach (w tym przynajmniej jedną w placówce służby zdrowia) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości minimum 300 000 zł. w każdym. Wykonawcy udokumentują to poprzez załączenie do oferty wykazu wykonanych podobnych zamówień - wg wzoru załączonego do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością (referencje inwestora lub generalnego wykonawcy - jeśli zamawiający nie był inwestorem lub inny dokument, np. listy rekomendacyjne, protokóły odbioru prac). - przedstawią informację na temat pracownika wykonawcy przewidzianego na kierownika realizacji robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem wraz z kserokopią dokumentów potwierdzającymi posiadanie przez osobę uprawnień do kierowania robotami wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach