Gmina Wiejska Zakrzewo ogłasza przetarg
- Adres: 87-707 Zakrzewo, ul. Leśna 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2720941 , fax. 054 2720346
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiejska Zakrzewo
ul. Leśna 1 1
87-707 Zakrzewo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2720941, fax. 054 2720346
REGON: 00099454900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzewo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół Domu Kultury w miejscowości Zakrzewo, gmina Zakrzewo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół Domu Kultury w miejscowości Zakrzewo. Zakres robót obejmuje wykonanie: parkingu na 10 miejsc, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, utwardzenia terenu poprzez ułożenie polbruku, oświetlenia terenu na słupach, skweru rekreacyjno-wypoczynkowego (stoliki z siedziskami), sadzenia drzew i krzewów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys nakładczy z przedmiarem robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące odpowiednio załączniki nr 7 i nr 8 do SIWZ oraz projekt budowlany w części zgodny z przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 10 lutego 2010 r. do godz. 11:00, wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o wartości co najmniej 90 000 zł brutto, lub dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 45 000 zł brutto w ramach jednego kontraktu każda, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: budowy, remontu budynków, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej: w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa (wymagane minimum - po jednej osobie z min. 5 letnim doświadczeniem z uprawnieniami budowlanymi), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową do wysokości ceny złożonej oferty, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt I.6. SIWZ według formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków opisanych w pkt 5 SIWZ (art. 22 ust. 1 ustawy), zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z opisem warunku w pkt 5 ppkt 5.1.2) niniejszej specyfikacji, sporządzonego na druku, który stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji (należy wykazać maksymalnie 5 robót budowlanych), c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami łącznie z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem warunku z pkt 5 ppkt 5.1.3 niniejszej specyfikacji. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z opisem warunku w pkt 5 ppkt 5.1.4) lit. a, e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem warunku w pkt 5 ppkt 5.1.4 lit. b). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego prze zamawiającego warunku. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzewo.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu papowego, naprawa kominów oraz remont balkonów w budynkach położonych w Kowalu przy ulicy Kopernika 35 B i C
Dodano: 2015-08-07 - Remont konserwatorski elewacji budynku dworu secesyjnego Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach II ETAP
Dodano: 2015-06-18 - Remont konserwatorski elewacji budynku dworu secesyjnego Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach II ETAP
Dodano: 2015-06-03 - TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ W KORONOWIE
Dodano: 2015-03-27 - Remont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej
Dodano: 2015-03-17 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (byłego pałacu) w miejscowości Wielgie nr 80, gmina Zbójno, powiat golubsko-dobrzyński
Dodano: 2014-07-25 - Adaptacja hali maszyn rolniczych na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie
Dodano: 2014-07-14 - Zadanie 1) Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej Zadanie 2) Wymiana pokrycia dachowego i części konstrukcji dachów dwóch budynków
Dodano: 2014-06-11 - Remont konserwatorski elewacji budynku dworu secesyjnego Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach I ETAP
Dodano: 2014-05-19 - Renowacja budynku kina Wawrzyn w Mogilnie: etap III: przebudowa sali kinowej
Dodano: 2014-04-24