Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej

Ochotnicza Straż Pożarna w Śmiłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Śmiłowice 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 609 167 304 , fax. 54 284 67 40
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Śmiłowicach
    Śmiłowice 1 1
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 609 167 304, fax. 54 284 67 40
    REGON: 91096101100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smilowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania: a) Remont budynku OSP w Śmiłowicach - roboty rozbiórkowe, - remont dachu nad dużą sala, - remont dachu nad małą salą - wymiana stolarki, - remont łazienek, - remont podłogi, - instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, - instalacje elektryczne (sala komputerowa), - ocieplenie ściany tylnej części wysokiej i niskiej, - remont tarasu, b) Remont terenów zieleni oraz montaż elementów małej infrastruktury turystycznej przy budynku OSP w Śmiłowicach - przygotowanie terenu pod budowę, - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, - montaż małej infrastruktury. c) zakup elementów małej infrastruktury - montaż rolet w budynku OSP w Śmiłowicach, - dostawa elementów małej architektury - ławek, - dostawa elementów małej architektury - kosz na śmieci, - dostawa elementów małej architektury - stojaków na rowery, - dostawa elementów małej architektury - stołów piknikowych, - dostawa elementów małej architektury - kosz na śmieci, - dostawa elementów małej architektury - ławek do ogniska, - dostawa elementów małej architektury - grilla z paleniskiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót 3. Założenia: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ. Załączone kosztorysy ofertowe uważać należy za materiały pomocnicze, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.3. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 3.4. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 3.5. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 3.6. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 3.7. Po zakończeniu robót na poszczególnych odcinkach, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 3.8. Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami. 3.9. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 3.10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 3.11. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotowej budowy i robót, przy czym ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) roboty, obiekty, budowle, urządzenia, mienie ruchome związane z prowadzeniem robót od ognia, huraganu, powodzi, zalania i innych zdarzeń losowych; b) odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4. Ustawy Pzp. 6. Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45262690-4 Remont starych budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowe przedmioty: 45100000-8 -Przygotowywanie terenu pod budowę 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smilowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach